close
標題:

邊度有得收舊書呀?? [小說]

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有冇邊度係高價收小說嫁? [唔係教科書] 我有好多想放呀...邊度好呀?? 有冇D係近葵青區嫁.. 冇都唔緊要, 話我知邊到有得放又信得過丫...

最佳解答:

我想應該有很多二手小說店會收購舊小說。你可以找找你附近有否這類小說店。 葵青區我不清楚,但沙田好運中心就有幾間這類的書店。 價錢就不要太有祈望,要視乎出版社、作者等而定。 台版書約5至10元一本,香港尋夢園出版的約5至15元﹝視乎新出書或舊出書﹞。 如真想高價出售,可以考慮放上網寄賣,如Yahoo或ebay等。 價錢由你定,太低可以不賣。

其他解答:

舊書通常都系斷斤收既一大堆可能先得廿蚊 所以我覺得你都系自己好好收藏把啦
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()