標題:

想做化驗工作(會考0分)E+讀室內設計..

發問:

我e+讀室內設計..但我一直都想起醫院又面做.. 但係我會考又0分..- -" 讀哩一D關於醫院又面做既.. 會考0分又點做呢?? 連讀都讀唔到丫.. 但E+又讀室內設計WO..點算好丫.. 但我E+ 一真都放唔低.. 仲係好想讀類似呢D.. 就算係診所助理都好丫.. 但係診所助理又冇咩前途WO.. 又想試一兩個月睇下WO.. 其實我好想做化驗帥....唔一定要係醫院既.. 總之係化驗既工作LA..

最佳解答:

首先, 睇清楚自己前路先。 我覺得你唔夠了解自己。 有時做下野先, 再慢慢探索自己既方向la~! 會考0分, 一d都唔係問題。 做野最緊要係你有心機, never give up。 如果你想平平地 try 既, 可以試下報工聯會。 入面都有d course about 室內設計。 如果你 sure想讀, try 下 報大專既 design, but 學費會貴好多。 真係要想清楚。唔好白花錢。 因為我有好多朋友會讀到一半才發覺自己讀既野唔係想做既野. then 又因功課壓力, 成績唔好…好多因素升班有困難, 令到信心動搖, 最後都無再讀上去… 仲有, 有時想讀, 唔等於出到呢會做返相關行業。 我覺得你真係最好試下入左行, 做下d basic 野, 發覺自己真係有興趣先好讀上去。會實際d。 仲有, 大專呢d班, high dip既一讀都3-4年。 DIP既都應該1-2年。你要睇下自己係咪負擔到。 原然就再考慮 part time 半工讀會實際好多, 同埋自己幫自己交學費既話, 自己都會珍惜好多ga~! 有時唔好太信d咩時晨八字, 要相信前途靠自己。 既使身邊d人同你講d咩都好, 自己既野都係最終自己安排。 即使決定左讀, 有人悿埋學費同你交, 有無心機讀既, 都係自己。 仲有一樣野, 如果你知道自己會考0分, 要更加比心機, 唔好因為一次失手而被輕視。每個人都有自己既長處, 你要發掘自己既潛能。 我反而建議你去讀一d班 about 9型人格(有助了解自己) 及 mbti 16型人格(有助事業) ; 你係工聯會讀都唔錯ga~ 原然時間o岩既可以報 勞工曙弄既青年就業起點:http://www.e-start.gov.hk/v3/tc/index.htm 只要你係 29age 之前, free 會做員, 所有course唔收費。 了解多d自己, 好有幫助。 做化驗帥要 chem / science 果邊d 科好好, 讀書要叻; 如果自問唔係果方面既人材, 可以試下再考慮其他野。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我公司是推廣健康新文化目標是將健康這個使命推廣出去~近日公司擴充業務,需要大量熱心認真的推廣員~兼職一星期二,三晚有二,三千元另外full time可到12000以上~如果你認為健康業有發展空間我誠意邀請你來了解請登入這個網址,會有專人連絡.http://www.lossweight-now.com/join.html(大專及大學人士優先)|||||你現時讀的也不錯, 你卻常掛念化驗工作,兩樣都是一樣有基本材料,才能變出新的東西. 但兩個行業入行要求都有差異. 後者中五還要中英數合格,才有望, 因為醫院化驗工作是嚴謹的, 很多英文,符號要識要記!! 與在醬油廠有些分別,可以看少一劃! 30年前在普通化驗所工作的要求就可以馬馬虎虎(我UNCLE就是成巧的例子, 一邊做,一邊苦讀英文,但最後都不是化驗師,只是個助理,即不能簽名. 在化驗所助理工作人工不髙,他最後移民). 若你一定要在醫院做化驗,你一定要有認可(現今沒有會考)程度, 若你是個不喜歡讀書的人, 你還是室內設計好了, 至少你可以成為一個有滿足的設計家, 你的每一個設計都是獨特的, 獨一無二的滿足. 若你想試下化驗工作, 化驗所請人的機會, 人工是不高的, 但你的情況(沒有沙紙), 可能也機會不大. 對不起! 潑你冷水, 想你早些再進修, 達成理想.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()