close
標題:

有香港人想去s.m entertainment做練習生嗎

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

有香港人想去s.m entertainment做練習生嗎 其實我想入去做練習生 你地有冇人都想呢 另外我地香港人有咩方法可以去到選拔個d呢 唔通真係要等下年由香港走去台灣參加選拔 or去韓國sm town面試?? 有冇人都想去做練習生 或者知道可以點做/ 又或是曾經參加過佢地的選拔/面試??

最佳解答:

你好=] 我都想成為s.m entertainment既練習生=] 如果想成為s.m entertainment既練習生..聽聞近日sm流行英文歌.. 意思係..如果想成為s.m練習生..你選拔時只要唱英文歌..就多數都入.. 去韓國面試係最方面..因為佢地大概一星期都有一次.. 不過最好有韓文係身..因為...佢唔會因為我地係中國對我地好d.. 因為s.m有好幾位中國人..都不太好...例如張力尹..不是太多人中2... 同時.因為...一旦成為練習生...你就要留在韓國..不可離開.. 每天都要到練習室.. 如果你有學樂器就更+容易入..但當練習生時..你就要練多樣野.. 如果你真係想紅...講真..就算好似我咁..好中S.M的人. 都唔好入S.M....入JYP..之係Rain同Wonder Girls個間.. 因為..s.m..一定要你整容.幾好樣都要整..不可有自然美.. 但JYP不會...只是實力...而且...S.M..真係使人唔使本.. 只要你一成為佢既星..你就係搖錢樹..不停幫你接JOB.. 每日最多只可睡4小時..真係紅了...4小時..都沒有.. 只可在飛機上睡.. 而且..韓國男生(如果你是女生..你也愛韓國男生的話)是不喜歡整容的女生= 2008-02-10 20:56:25 補充: 我今年18..而+17..你呢?! 我msn係vivian041221@hotmail.com

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()