close
標題:

vista用qq問題

發問:

我用緊vista,裝左繁體qq 2006,但我一send msg比人我d字就變晒亂碼,如果裝簡体版qq就人地d字變左亂碼...点先可以整好佢丫? 更新: 我係用繁體window繁體qq2006,打既係繁體字,但我d字會出亂碼,如用簡體qq,我打繁體字係無問題的,但就人地d字就變左亂碼....

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

下载繁體qq2006正式版

其他解答:

妳用繁體版WINDOW就一定要用繁體版QQ和要打繁體字輸入法如妳打簡體的就一定要用簡體版WINDOW加簡體的QQ
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()