close
標題:

我想問下觀塘區有邊間係Band2的學校

發問:

希望大家解答我既問題! THX!!! 我小學的成績係band1尾 band2頭因為派位唔好,派左去xxx中學

最佳解答:

我本身係觀塘區到往,,, 所以ok熟個到d學校,, 我今年都係派位,, 所以知到d學校ge banding,, band2學校觀塘區有好多 band2頭就有: 中華基督教會蒙民偉書院<<中中,,09話轉 梁式芝書院<<中中,,但用英文教咖啦 生命教育協會呂郭碧鳳中學<<中中,,吾錯 e3間都吾錯,,, 我排得幾頭 band2-2尾就有: 寧波公學<<中中,,d人ok 聖公會梁季?中學<<中中,,我老師話ok 聖安當女書院<<中中,,但d人吾係好好 聖公會基孝中學<<中中,,d人ok 其實仲有好多 但我色e d者=] h0pe幫到你啦`

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實如果你係女仔可以試下梁式芝! ok架,唔錯 band1尾~2頭 就黎轉英中喇 蒙民偉都ok- band1~2 09年轉英中! 匯基都應該也適合你! ok的) 呂郭碧鳳也不錯 〔band2〕 呢幾間校風都唔差, 而且係唔錯架喇
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()