close
標題:

急急急!!!銅鑼灣地鐵站咩出口去怡和街1號...(20點)

發問:

(急急急!!!!!!) thx~ 我想問我係銅鑼灣地鐵站到~ 要去咩出口先去到(怡和街1號香港大廈地庫的家局廣場)? 同埋我想要埋銅鑼灣全廣場既地鐵站出口 (例 : sogo在xxx出口 , 時代廣場在xxx出口 ..........) ( thx~我好多要求~唔好意思 但係20點都值得) 更新: 我係想要怡和街 ( 1 ) 號出口

最佳解答:

怡和街1號香港大廈地庫果間係實惠家居廣場你應該去紀利佐治街 E 出口一出對面馬路就係, 一望就望到招牌。 港鐵銅鑼灣站 A 出口: 去時代廣場, 利舞臺廣場去 B 出口: 去銅鑼灣廣場1期 軒尼斯道方面 C 出口: 去銅鑼灣廣場1期 洛克道方面, 銅鑼灣廣場2期, 信和廣場, 伊利莎伯大廈 D1 出口: 去 Sogo 洛克道方面, 總統戲院, 世界貿易中心, 怡東酒店, 東角道 D2 出口: 去 Sogo 軒尼斯道方面, 東角中心 D3 及 D4出口: 去 Sogo B1地庫 E 出口: 去紀利佐治街, 百德新街, 維園, 香港大廈, 恆隆中心, 皇室堡, 金白利 及翡翠明珠廣場等 F 出口: 去渣甸街, 京華中心, 利園, 嘉蘭中心

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

樓上既就錯喇~ F出口係去怡和街既 D出口先去SOGO A出口去TIMES SQUARE E出口都係o係SOGO附近,最近維園 C同B出口好似係駱克道o個邊 其實o係地鐵站入面都有指示既;P|||||E 出口 : 怡和街 F出口 : sogo A 出口 ; 時代廣場 希望幫到尒AH!^^
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()