close
標題:

點解我jj未扯其個時得5cm...扯左得16cm ge...

發問:

點解我jj未扯其個時得5cm...扯左得16cm ge... 點解會有咁大分別 人地五扯都好大 仲有...我好高..好大隻....點解會咁細ge.... 我今年15歲

最佳解答:

朋友我同你一樣 扯左之後又唔係凸別大 不過諗新一層你要咁大條都冇乜用~~~ 咁大條扯旗比人睇到就唔好啦 而且你仲有得發既 想大d就叫你阿媽煲牛鞭啦~~~ 包你JJ快高長大

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()