標題:

眼鏡問題~`玻璃定膠

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

半框眼鏡,,配玻璃鏡片好?定膠片好?玻璃鏡片好似好D,,其實優點好多~``1,,難刮花 2,,無論係咩角度比人望落去都唔會出現好似膠片既圈,,3,,沒咁易變黃,,可以話唔會變黃,,缺點:1,,趺一次就死得,,(唔趺得)2,,比膠片重少少,但我覺得應該還可以,,( 但未配帶過 )但膠片既保護性又好似好好,,防UV,,但如果個人成日都係室內,,或者每日都有3小時係室外,,如果沒防UV,,咁最好唔好留於室外幾耐?..我應如何選擇?..有咩牌子介紹?..除左GUCCI,,LV,,ANGES... 顯示更多 半框眼鏡,,配玻璃鏡片好?定膠片好? 玻璃鏡片好似好D,,其實優點好多~`` 1,,難刮花 2,,無論係咩角度比人望落去都唔會出現好似膠片既圈,, 3,,沒咁易變黃,,可以話唔會變黃,, 缺點: 1,,趺一次就死得,,(唔趺得) 2,,比膠片重少少,但我覺得應該還可以,,( 但未配帶過 ) 但膠片既保護性又好似好好,,防UV,, 但如果個人成日都係室內,,或者每日都有3小時係室外,, 如果沒防UV,,咁最好唔好留於室外幾耐?.. 我應如何選擇?.. 有咩牌子介紹?.. 除左GUCCI,,LV,,ANGES B,,NIKI,,仲有咩好推介.. 要MADE IN ITALY,, 更新: 同埋去咩店買既售後服務較好?.. 保養期幾耐? 更新 2: atsv16 : 你只係答左我少少~`` 有超溥我都知道,, MADE IN ITALY,,係講緊幅框架~`` 鏡片沒其他國家出口架~好少見`` 不過我很多謝你把對餘有半桶水的眼鏡知識都對我說=] 更新 3: atsv16 : 先多謝你以我口味來回答我想要的答案~`` 不過我又有問題,,麻煩你再回答我一下=] 我想問: 如果用-->比超溥更對薄<--既膠鏡片,, 1) 會唔會對眼睛會有副作用? 2) 係眼鏡店買到既鏡片都好貴~``而我又有個朋友係眼鏡廠做,,比市面平1-3倍,,佢就會個個鏡片都差唔多,,仲建議我去搵佢做鏡片TIM,,我應該相信佢公司生產的鏡片質量嘛?我相信佢唔會呃我,,但我驚佢里方面知識有錯,,出黎既鏡片,,我帶左之後,,對眼睛有害~``我應該叫佢幫我做完之後``我拎去眼鏡88等大型眼鏡店檢查先嘛? 更新 4: 3) 聽一間服務態度好差的眼鏡店員說,,佢話制造超薄鏡片原理,, 係將1副原有度數既鏡片拎去加壓,,好似濃縮左咁,,所以溥左,, 這話可信?以我建解好似唔咪呁樣架啵~`` ``~以上問題請你幫我回答一番~``謝了!

最佳解答:

超薄形膠鏡片就最好啦, 原因如下: 1. 比普通膠片更薄和更輕身. 2. 玻璃鏡片破裂後玻璃碎會傷眼, 膠片就較少機會有這個情況. - 防UV只是一個附加的買點, 有或者沒有也沒有太大的影響, 想真正防UV的話請用專業太陽鏡. - 另外, 現在大部份的眼鏡都是中國制做的, 如果你堅持要買 "MADE IN ITALY" 的話就會有點難道, 不如退而求其次選擇 "DESIGN IN ITALY" 的會不會好一點? 2009-09-02 13:58:37 補充: 「鏡片沒其他國家出口架~好少見」 <-- 哦, 原來你問的是鏡片, 我以為你問的是鏡框. (難怪我會誤會你的, 因為你前半段問題就問膠鏡和玻璃鏡的分別, 而後半段就突然跳出了一些名牌子的名字, 難道GUCCI會生產自己品牌的眼鏡片?? 正常的人都會以為你問的是整副眼鏡了, 對嗎? 不過, 不要緊的, 為了照顧你的說話方式和理解能力, 我只好麻煩一點, 以下內容用自問自答的方法來回答好了.) 2009-09-02 14:05:05 補充: Q. 玻璃鏡片和膠鏡片之中那一種更好? A. 這個問題沒有一個絕對的答案的, 如果真的有一種鏡片是「最好」的話, 其他種類的鏡片還會存在嗎? 其實發問者自己都列出了玻璃鏡片和膠鏡片各自的優點和缺點, 但是暫時還未有一種新設計可以完全取代了現存的鏡片, 因此我就來了一個「中間落墨」, 推介了超薄膠鏡片, 因為超薄膠鏡片有普通膠鏡片的安全性的同時, 也帶有重量較輕的優點, 算是兼容了膠鏡片和玻璃鏡片的部份優點. 2009-09-02 14:21:10 補充: Q. 鏡片的產地在那裡? A. 回答前先說說提外話, 就是介紹一下生產一整副眼鏡的過程先: 鏡片廠和鏡框廠未必是同一間公司, 因為兩件產品的生產技術不同, 而最經濟的生產方法是分別向鏡片廠和鏡框廠訂購配件, 再由專業人員按照客戶的要求進行裝配. 亦因此, 大部份「名牌眼鏡」都是由歐洲公司設計和推廣, 但是生產眼鏡框和眼鏡片的責任就會落在其他外判廠商的手上; 而那些所謂的名牌子的擁有者只是負責支付生產費用和借出自己的註冊商標, 就能坐享最大的利潤了. 2009-09-02 14:24:59 補充: 續上段: 不過呢, 如果一定要列出一些鏡片的產地的話, 其實也是可以的. 例如日本的HOYA公司和美國的寶麗萊公司就有經營出口眼鏡片的業務的, 甚至是德國的相機鏡頭的生產商蔡司公司也有生產眼鏡片的. 如果大家對鏡片生產商的認識程度不高的話, 我就建議大家購買一些來自日本或歐洲的眼鏡片好了, 雖然價錢是貴了一點, 但是品質有保證嘛. 2009-09-02 14:33:46 補充: Q. 鏡框的產地在那裡? A. 這個嘛, 產地就五花八門了, 說產量的話, 中國大陸 (含港澳台地區) 就是首位, 而歐美和日本也有少量的眼鏡框生產商, 但是他們的生產量和價錢就不如中國大陸地區了. 還有一點, 就是很多的眼鏡框都是用「貼牌生產」的方法, 即是生產出來的眼鏡不會貼上生產工廠的名字, 而是會貼上買家品牌的名字. 2009-09-02 14:44:01 補充: Q. 眼鏡的保修如何? A. 眼鏡框的保修是由零售商負責的, 因此, 只要向信譽良好的零售商購買眼鏡就可以了, 零售商樂意提供鏡片清洗, 調教鏡框和重配鏡框螺絲等服務的. 2009-09-02 14:50:08 補充: Q. 眼鏡片上的防紫外線, 防刮花, 防霧化等是不是必須的功能? A. 不是必須的, 沒有這些功能的眼鏡一樣可以使用的, 當然, 如果只需要額外付出少量的金錢就能得到上述的附加功能的話, 買一個好一點的鏡片回來也是好的. 2009-09-07 17:42:07 補充: 如果用-->比超薄更薄<--既膠鏡片,, ANS. 比超薄更薄? 這個只是生產商本身的推銷方法. 正如某牌子的傷風感冒藥, 一時會說自己是「強效配方」, 另一時又說自己是「加倍劑量」, 究竟實際上是誰和誰作比較呢? 而那個所謂的標準又是如何訂立的? 這些都是由那家公司說了就算. 同樣道理, 所謂的「比超薄更薄」是和甚麼東西作比較的呢? 其實我們消費者是不太清楚的. 2009-09-07 17:43:54 補充: 1) 會唔會對眼睛會有副作用? ANS. 如果可以公開發售的話, 就應該沒有問題的; 如果有問題的話, 那家商店將會被衛生署追究責任, 也可能需要向消費者作出巨額賠償. 另外, 傳統有框眼鏡不同於隱形眼鏡, 就算是錯帶了度數不當的眼鏡的話, 後果只是會加深了近視的度數或容易頭暈和眼睛疲倦. 2009-09-07 17:56:25 補充: 2) 係眼鏡店買到既鏡片都好貴~``而我又有個朋友係眼鏡廠做,,比市面平1-3倍,,佢就會個個鏡片都差唔多,,仲建議我去搵佢做鏡片TIM,,我應該相信佢公司生產的鏡片質量嘛?我相信佢唔會呃我,,但我驚佢里方面知識有錯,,出黎既鏡片,,我帶左之後,,對眼睛有害~``我應該叫佢幫我做完之後``我拎去眼鏡88等大型眼鏡店檢查先嘛? ANS. 如果你相信他的話就可以試試看, 試一試也無妨. 當然, 如果真的沒有信心的話, 那就建議還是委託市面的眼鏡店購買好了. 2009-09-07 18:03:55 補充: 3) 聽一間服務態度好差的眼鏡店員說,,佢話制造超薄鏡片原理,, 係將1副原有度數既鏡片拎去加壓,,好似濃縮左咁,,所以溥左,, 這話可信?以我建解好似唔咪呁樣架啵~`` ANS. 鬼才會信那個推銷員的說話, 哈哈. 如果真的有這回事的話, 我們為何不將自已的眼鏡片拿去回收廢車的工場, 借用工場裡用來壓縮廢鐵的機器給自己的鏡片「壓一壓」? 2009-09-07 18:07:31 補充: 另外呢, 只聽聞有人會自備鏡框而委託眼鏡店給你配制新鏡片, 很少聽到相反的情況.

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()