標題:

有咩動漫好看?

發問:

我想看一些有小小h,加上係講校園的動漫(最好係愛情果類) 唔該!! 更新: 係中學的啊 更新 2: 例如 甜蜜吻痕/聖誕之吻SS果類

最佳解答:

H.校園,愛情,都係好多人都中意的題材,我介紹比你的都係我自己睇過的,加上又好睇的,我絕對唔會抄其他人答案@@ 我的狐仙女友 出包女王 天降之物 管家後宮學園 kissxsis(呢個-.-,已經唔係[小小]h了-.-,不過唔露3點的) 緣之空 school days(你要的3個要求都有....不過....加上.....恐怖-.-,冇咁上下膽量都唔好去睇-.- 學園默示錄(係唔係愛情就.....見仁見智啦,不過講喪屍的-.-,有h) 其實我睇過好多動漫,依家仲睇緊,以上的都算係[最]岩你的要求的 我相信你地(各個動漫迷)都係貴精不貴多,如果有事詢問/想一齊討論,非常歡迎+我msn:wong97518@hotmail.com^^

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

點解冇人講Infinite Stratos ???!!!|||||吸血鬼騎士 Angel Beats 十字架與吸血鬼 薔薇少女|||||1.新條真由所有漫畫(eg.惡魔愛神,霸王愛人...) 2.前世今生 3.就是愛寵妳 4.難以忍耐 5.愛玩男子 仲有一d,想睇可以問我|||||蜜x蜜Drops,家教,親吻姐姐,世界第1的初戀...|||||今天開始戀愛吧 符合你的要求~
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()