close
標題:

恆生e-banking上網過卡數問題

發問:

信用卡個邊要俾錢既due date係7/6,咁我係個日先用e-banking由我戶口過去, 但過左之後仍然話我仲欠$,咁會唔會計我息嫁??? 更新: 咁如果過左截數時間,咁點?

最佳解答:

如果過數的銀行與信用卡是同一間銀行,一般係due date過數是可以即日生效的(需查詢銀行e-banking或ATM過數是有截數時間,例如截數時間為下午8時,8時後過的數就會當作下一天)。 若過數的銀行與信用卡不是同一間銀行,例如用A銀行e-banking交B銀行信用卡數,就不能即日過數,因為不同銀行間的款項過帳是要經過結算交收的,正常需要一至二個工作天,如果即日才過數就會遲左,咁就要俾息,所以最好預早兩個工作天過數就無問題喇。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

咁就要睇你過數時間啦,一般係晚上七時前過數,第二日銀行到會收到款項,但過了七時後一般都會當你第二日入數(包括PPS),以我印象當中大新用現金存款機找卡數,銀行即時收到,信用額即入即用,而東亞,恒生和滙豐用現金存款機找卡數,须要晚上七時前入數,第二天銀行就會收到,其實找卡數未必要係DUEDATE找數的,假如能在月結單截數前找清卡數,又何須理會幾時到期呢?|||||到期日由savings過數到card户口冇問題, 第二日log in 睇仍然見筆數未清唔怕, 第三日一定清. 至於點解, 我都唔明.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()