標題:

咩係高登術語

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

通常好多,潮語都係係高登出黎, 但係通常係高登網ge咩 區先會見到,學到

最佳解答:

這個分類中有以下的194個頁面,共有194個頁面。 高登常用詞彙高登潮語學習字卡00分11001鎖post199977up99upAAuntieBBurn Jer Is So Exciting!!!GG-manHHTML (術語)Hi (粗口Filter)Hi AuntieHi HiII am your fatherJJJableJ咗J圖NNo photo no talkOOK! You winPPowerful faceSSeed呢屌你T模板:粗口FilterThis thread is gayUU no give,careWWho Fuckin' Cares?Wow! Old news is so exciting!YYou are hereY已x一一生愛潮爆,你來自潮州上上報不不孝子世世事都被你看透了中中伏中出即飛中學鴨主主機撚乞乞膠亞亞太區有一天會成為亞太區亞皆老街 (粗口Filter)仆仆街周瑜周街仆今今天你你真識食信信你一成借借刀借力假假膠偷偷傑傑出華人系列傻傻的嗎?傾傾偈無相無偈傾北北極熊也冷死了去去高登化又又係天水圍反反了反了叔叔叔不行了叢叢林定律向向左走.向右走吸吸濕大笨象哈哈密瓜唔唔好推喜喜氣洋洋嗚嗚呀嘩嘩~嘩屌你正呀喂回回帶因因為小明跑得真係好快因為有一日曹永廉係梵蒂岡見到一個叫小明既守門員揸住部榨汁機跑得好快土土耳其地地雷報報警 (高登術語)報警撚大大哥789大土包好好pure, 好true好似係媽媽,好毒呀!守守門員家家姐小小圈子小學雞屌屌你老凍屌你老母,芝士漢堡廣廣西燒味張張飛強強國強帖留名很很想要吧恥恥笑想想砌返條女....砌返部機先岩我我不能接受我暗戀你老母!我覺得男人到左三十歲仲要依賴交通工具好可憐我雖不殺伯仁,伯仁因我而死拖拖舟捨捨己為人接接龍推推到完場支支持新新技安是是咁的暗暗戀你曹曹永廉 (高登術語)月月尾發功有有得屌你屌唔屌有點誇朘朘末末日撚本本貼文共有 0 個回應柒柒到核爆極極危險榨榨汁機正正氣此此地無菊此風不可長毒毒男江江主席︰算尻數啦你!法法律面前,窮人含膠派派膠渠渠頸滑滑強烈烈士無無左花生點睇戲煩煩膠熄熄登爸爸爸!!牛牛古力牛餐肉狗狗公甜甜故 下面個網有晒解釋

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()