標題:

新手買套缸

發問:

我想問下有冇人知邊到有得買AA魚缸小博士(AA1919) 同幾錢?? 合唔合初學者用?? 更新: 我想要個過係白色??? e個缸係用咩過濾?? 更新 2: 可唔可以唔用底部過濾?? 用掛濾??

最佳解答:

我知我知, 係金魚街有得買呀, 價錢大約190蚊左右, 顏色唔同, 價錢唔同, 好似有個170蚊tim..... 基本上, 套缸咩都齊, 唔駛用家去自己買所有設備, 可以話適合新手用~ 但係, 我自己咁睇啦, 因為套缸通常限制好大, 設備壞左, 要去配返就好難既, 最後要買另一個設備, 但係空間不足又唔岩用果時, 係超超....超麻煩 因為我自己之前有個我舅父送既魚缸, 之後換大D既缸, 又買返套缸, 點知用左唔夠半年濾水器壞左, 要換喎, 又搵唔返果個牌子既果類型濾水器, 有時真係好煩~ 而睇返散買, 可能初學者唔識揀牌子同設備, 但係散買有好處, 缸幾十蚊有個, SIZE自己揀, 濾水器種類多、牌子多, 你又可以揀個岩自己心水、效能高既黎買, 另外, 魚缸燈又可以自己買個靚D既、耐用D既, 價錢有機會平d tim, 所以會好d, 清潔果時又方便d, 因為套缸咩都痴實晒, 你一搬就要搬晒成個缸, 咪又好麻煩囉~ 當然, 買唔買睇你自己, 呢個缸size唔大, AA又係名牌, 安全、耐用、方便、微型, 初學者係適合既~ 2008-08-25 09:30:26 補充: 似乎係底濾, 佢係底有個箱嫁嘛, 由底部過濾, 再經水管, 就好似係由缸頂附近出返黎 2008-08-25 17:03:48 補充: 底濾係套缸原有既, 你想唔用都要睇睇個缸 因為大部分都係缸燈連濾水器一條電線, 如果唔用濾水器就連魚缸燈都唔用得~ 你唔用果個都得, 另外自己裝個掛濾係可以既, 但係空間會少左囉, 你自己真係要衡量下, 因為呢個型號既缸尺吋唔大~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()