close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想買nds

發問:

NDS行貨係邊到買最底呀? 最底既意思係又有野送, 又平.... 唔該d地方可唔可以係東區, 因為我住太古城''' thx a lotxxx 更新: 可唔可以講埋大約幾$$$呀..

最佳解答:

mmm.....我果部nds係係大埔果度buy!! $1400....有硬機套送.....佢仲幫我入埋games.. 但係奇他地方就唔係咁清楚!!

其他解答:

toyrus,a lot of toys! P.S.I live in太古城 too!|||||你最好去黃金電腦商場買啦 好低的 我買過 位於九龍深水埗福華街146-152號,黃金大廈底層的商場。
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()