close
標題:

九龍城獸醫診所好不好? 收費合不合理?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有沒有人知九龍城獸醫診 ( Kowloon City Veterinary Clinic) 好不好? 收費合不合理?

最佳解答:

我都好同意Brendon Chung佢講,我隻狗狗由細個(2個半月)到而家(1歲9個月)都係睇開柏域,未轉過e生,因為我隻松松係3個月大時患過狗瘟,都係柏域d e生e好,佢地d e生好好人,由其是向e生,因為我都係第一次養狗,有好多野都唔識,而且我隻松松一有病,我就會好緊張好擔心,一見到e生,就會問好多關於松松個病d野,但向e生佢會好詳細咁講我知,而且又唔dum症,有e得~中有我好小帶松松去街,所以佢好細膽,但向e生就將佢當係小朋友咁哄佢~ 我隻松松尋日去睇完傷風,開左4種藥,都係三百幾蚊,但價錢合唔合理好視乎個人,而且獸e診所好唔好,又要睇下你隻狗狗夾唔夾個e生!你可以上網搵多d有關九龍城區既獸e診所評語做參考,再考慮帶狗狗去睇邊間,另外我亦聽過一d狗友講九龍動物e院都幾好(係柏域獸e診所隔離),不過最好都係參考多d狗友所給既評語,再決定!! 希望你可以幫你隻狗狗搵到一個好好既e生啦~

其他解答:

請大家不要去九龍城獸 X 診 X, 位於衙前塱道. 不可靠, 不誠實, 我第一次帶狗狗去便立刻狂sale貴藥, 又sale用品, 最不滿意是醫生還沒有詢問 好狗狗的日常飲食及常用藥物等, 便係咁 取出來叫你買, 一點都不忠誠, 全部都是為 $ $ $........ 一不小心食了過多的藥, 小狗的身体 隨時會變差.... 大家小心被騙! 2008-03-06 23:37:25 補充: 實在太過份!!!!|||||倘人覺得栢域好 D. 都係響九龍城裡面. 有得 book appointment, 去到唔使點等. 其中一名叫向醫生既, 好好人. 價錢同勝利道個邊差唔多啦. 電話 = 2382 0228.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()