標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

升中六. 幫幫手! (15分!)

發問:

我係1個應屆F5生. 就讀藍田聖保祿中學架 {英中}"我估自己應該入唔返原校..不過應該都會有10-16分..我係讀文商既----> 我讀8科: 中英數+ GEOG+ HIST+ 中國文學+ ECON+ PA. 我住觀塘區的.我F6諗住讀3AL: GEOG+ 中國文學+ HIST(呢科可以答其他. 吾系商科都OK e.g.通識, math stat...)兒家我有幾條問題想問喔..希望有人幫到我>___________<1) 我想問邊幾間學校可以f6讀到geog + 中國文學+ 是但1科AL? (學校吾怕多,... 顯示更多 我係1個應屆F5生. 就讀藍田聖保祿中學架 {英中}" 我估自己應該入唔返原校..不過應該都會有10-16分.. 我係讀文商既----> 我讀8科: 中英數+ GEOG+ HIST+ 中國文學+ ECON+ PA. 我住觀塘區的. 我F6諗住讀3AL: GEOG+ 中國文學+ HIST(呢科可以答其他. 吾系商科都OK e.g.通識, math stat...) 兒家我有幾條問題想問喔..希望有人幫到我>___________< 1) 我想問邊幾間學校可以f6讀到geog + 中國文學+ 是但1科AL? (學校吾怕多, 最緊要有學校可以咁樣配答) 2) 我幾想入基孝中學. (藍田啟田個間) 佢F6有咩科可以讀? 因為係佢個校網完全搵吾到野睇下..=_____________=" 3) 10-16分可以讀到咩中學? 有冇好介紹呀..?

最佳解答:

1)F.6讀到geog + 中國文學+ 是但1科AL 觀塘區: 青松 http://www.ccss.edu.hk/academic/document/f5tof6.html (多數中文授課) ======================= 非觀塘區: 灣仔區: 聖公會鄧肇堅中學: A班: ECON/文學 GEOG/中史(as)/CA(AS)/MS(AS)/LE(as) HIST同PSY B班: PA同文學 GEOG/中史(as)/CA(AS)/MS(AS)/LE(as) ECON同PSY 其他唔係好知.............. 不過想提醒你,如果你中文冇C,有d學校係唔會俾個學生讀中lit...我ce(上年)果年聽到1,2位同學去搵學校讀中lit,有學校因為咁而唔收,但唔知今年轉左課程..學校會唔會調高/調低收中lit學生既標準 3) 我覺得基考已經唔錯! 基考多數收入唔返觀塘區band 1學校既學生(e.g.st.cat,spslt,聖言,etc.),今年基考都收唔少spslt,如果你係15-16分, 穩入~

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()