close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

尖沙咀金巴利街韓食店

發問:

我知道尖沙咀金巴利街有間韓食店。 地址: 尖沙咀金巴利街10號地下3號鋪。 我想by mtr到左尖咀之後應該咩出口出?之後點行 ? 因為我想去買D野 .. THZ

最佳解答:

在尖沙咀地鐵站B2出口轉右直行, 之後見到(東亞銀行)再轉右直行, 見到(中國銀行) [現在你在加拿芬道叉加連威老道之間] 再過馬路見到(卓悅化妝品店) 然後轉左行30秒見到(元綠sushi)轉右就係金巴利街啦! 之後直行(大概2分鐘就到) 在右手面! 因我住了尖沙咀25年啦! ^_________^

其他解答:

MTR係邊一個出口我就唔係記得好清楚, 不過最近既出口應該係金馬倫道出口. 如果你知道加連威老道龍城藥房係邊既話就好易搵啦, 因為金巴利街基本上就係龍城斜對面個橫街入口入去就係啦; 如果唔知龍城係邊既話, 金巴利街就係君怡酒店(如果我無記錯酒店名既話)後面... 你試一試睇下搵唔搵到啦! :)
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()