close
標題:

可不可以飲開奶茶呢?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我BB依家4個月,近來無咩胃口飲奶,平時又唔肯飲水,葡萄糖水都唔肯飲,這來天聲音沙啞還有幾聲咳(之前傷風感冒咳已睇過醫生好返架喇) 現有以下問題: 1) 無胃口飲奶係咪可以比開奶茶佢飲呢? 但係聽講bb寒底絶對不宜飲用開奶茶, 否則會搞肚痛, 切夜扭計, 或睡夢不寧,咁我bb係咪真係唔飲得? 2) 平時又唔肯飲水,葡萄糖水都唔肯飲,仲有咩可以比佢飲呢? 聽講煲萍果水同紅蘿蔔水都得, 成日當水飲有無問題呢? 3) 聲音沙啞還有幾聲咳,可以點做呢? (好輕微我又唔想佢食西藥) 更新: 今天晚上還發現他牙肉生左一粒白色瘡仔!! 怎麼辦? 更新 2: 溫和地讓BB清熱解毒? 為何我在網上看到以下文章這樣說? 應該相信誰? " bb熱底, 面色會氾暗紅, 煩躁忟憎, 面上長有小瘡/小疹, 大便乾結, 3個大後月可飲用開奶茶及多飲開水。 bb寒底, 則風重痰多, 嘴角四周帶青, 眼角/眼頭與鼻樑正中出現青筋, 眼白氾藍, 寒底的bb絶對不宜飲用開奶茶, 否則會搞肚痛, 切夜扭計, 或睡夢不寧, 手腳有紮吓紮吓的情況" 更新 3: bb咳咳已經好番晒, 不過無胃口食奶, 餐餐食2-3安,成個人瘦晒,我個心好痛!! 試過用萍果水同紅蘿蔔水開奶佢就飲多d,但可以成日咁開奶飲嗎? 有無人可以教下我? 第1,2條問題仲有無朋友可以比到意見?

最佳解答:

唔係唔飲得我2個小朋係3個月己經比開奶茶佢飲,(1星期煲1次) 你可以當係水咁溝埋落 D 奶粉到,其實用開奶茶開奶餵1次就夠喇 !! BB 肚仔痛,又切夜扭計, 或睡夢不寧,好大可能佢肚仔又好多(風),幫佢輕輕掃背脊啦 !! ** 另外,最好有2日就煲 D (夏枯草or 紫草蓉)加糖冬瓜(不要太甜 wor) 就當水飲** 希望幫到你啦!! ^_^ 2007-05-02 23:17:29 補充: 他牙肉生左一粒白色瘡仔呀!May be 有時小朋友牙肉表面又少少磨損,入左細菌,最 Best 去睇醫生 不用擔心呀!!

其他解答:

開奶茶的功能是溫和地讓BB清熱解毒,若明白這點,便知道大過些的BB多飲亦是有益無壞的。
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()