close
標題:

女仔笑多D係咪會多D鍾意GA

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

女仔笑多D係咪會多D鍾意GA 更新: 女仔笑多D係咪會多D人鍾意GA

最佳解答:

我諗係既... 男仔好多都中2 d開朗既女仔... 但係有d 唔中2熱鬧既就未必... 如果你有目標就睇下佢中唔中2先.. 如果係想多d人中2既.. 笑多d都好架=]

其他解答:

我諗應該係! 仲有我聽人話多D笑會身體健康!|||||係呀...我覺得係lo 都冇男仔想個女朋友日日黑口黑面ga 笑多d 個樣都自然好睇d啦|||||唔知你問乜|||||有d人會鍾意,有d人會唔鍾意。(甚至討厭!)|||||我諗應該係!|||||我都唔知你問乜
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()