close
標題:

我有8週5日啦!!但有dd問題!!

發問:

2日前我睇過e生..佢話我有可能小產!! 比左d藥我(安胎藥)放陰道!! 我唔知點好..上次6月時無左個bb...我好怕今次都係!! 我食d咩會對bb好D?? 同聽日我去左健康院..睇第一次..佢比左病歷叫我e院掛號..!! 會唔會好多人去??因我想下星期二同我老公一齊去!! 更新: 但佢係叫我放陰道...今日放左一次!!又好似無野!!

最佳解答:

安胎藥塞入陰道內? 我從來無聽過會咁做...請弄清楚是否真的塞入陰道內, 我懷孕時醫生也有開安胎藥比我, 但係口服的. 照理佢都識講話你有可能作小產, 咁就更加無理由會開內用的藥物比你放陰道, 太危險!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

安胎葯係有口服同塞葯傢,塞葯效果會直接D,效用大D,但我覺得如有作小產應盡亮被免從陰道照超聲波,因會有影響,醫生成日話無事, 但我個人經驗係唔會傢,因我之前作小產,次次照完都有啡色流出, 結果係無咗,之後我今次我等到2個月,BB夠大就可照肚,我先BOOK 健康院同睇醫生,所以真係唔好咁快睇醫生住,等個胎穩定D,慢慢再 CHECK BB健康都唔遲,祝你平安!
arrow
arrow
    全站熱搜

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()