close
標題:

Today 的內容大意

發問:

Today 的內容大意

最佳解答:

To- day while the blossoms still cling to the vine I'll taste your strawberries, and I'll drink your sweet wine A million tomorrow shall all pass away ere I forget all the joy that is mine, today I'll be a dandy and I'll be a rover You'll know who I am by the song that I sing I'll feast at your table, and I'll sleep in your clover Who cares what tomorrow shall bring I can't be contented with yesterday's glory I can't live on promises winter to spring Today is my moment and right now is my story I'll laugh, and I'll cry, and I'll sing 離開 這一刻感覺不會忘記 朋友 抱擁告別 明天各自遠飛 難得 並沒傷感 依依不捨顧慮 重拾昨天 樂趣一堆 曾經 每一天相約找美麗去 陶醉 美的故事互相勉勵去追 曾經 望著天空一起哭泣至睡 臨別說起 亦笑相對 別了依然相信 以後有緣再聚 未曾重遇以前 要珍惜愛自己 在最好時刻分離 不要流眼淚 就承諾在某年 某一天某地點 再見 係朋友.....希望幫到你la 2006-11-20 20:34:45 補充: 朋友,我不想你難過, 但……抱歉! 我只能站在一旁, 看著你傷心、看著你憂愁…… 朋友,我知你痛苦, 但……振作吧! 我會站在你身邊, 支持你,安慰你,鼓勵你…… 朋友,我知我的力量不及神, 但……我會保護你! 令你安心、快樂, 直至永遠……永遠…… 朋友,我知你偉大, 但……何必委屈自己? 令自己陷入深淵。 朋友,無論你作怎樣的決定, 我都會支持你,鼓勵你…… 你又何必問原因呢? 因為你是我最好的知己! 而我……則是你最好的知己、良師。 所以……你有苦可盡訴! 2006-11-20 20:35:30 補充: 一生不愛別人 從此不需要熱吻 柔柔望你背影 輕輕飄遠 留下是獨個遺憾 人前扮作放心 心酸的我 人後是無比悔恨 自問不甘心 滿腔眼淚強忍 難道今生今世無緣份 可惜已無權地過問 自問不甘心 卻一再地去等 未信今生今世無緣份 難道這份愛念己變更 未忘掉你聲音 和半濕的唇印 試問我怎愛別人 2006-11-20 20:35:53 補充: 思想妳 思想從前相戀的趣味 夢妳走進我夢親暱一再提起 只得妳 使我忘形瘋戀不顧忌 令我愛笑愛哭太迷離 沒法可以說道理 無從解釋怎麼要別離 剩我孤單的一人做戲 仍思想妳 猜想妳 再與我一起 原來痴心不會有限期 奉上一生只因懷念妳 在每個晚上算歸期 只因妳 在我心 依然美

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我想你說的應該是那首英文歌曲吧.. 我先給你英文原詞.. To- day while the blossoms still cling to the vine I'll taste your strawberries, and I'll drink your sweet wine A million tomorrow shall all pass away ere I forget all the joy that is mine, today I'll be a dandy and I'll be a rover You'll know who I am by the song that I sing I'll feast at your table, and I'll sleep in your clover Who cares what tomorrow shall bring I can't be contented with yesterday's glory I can't live on promises winter to spring Today is my moment and right now is my story I'll laugh, and I'll cry, and I'll sing 經我的翻譯: 今天,英花仍然堅持,當時我品嘗你的草莓, 並且喝你的甜酒。 把百萬天的回憶都拋開吧!我會忘記那是屬於我的回憶。 今天。 我將成為上等的流浪者,你會因為我的歌聲而認出了我。我在你的桌子等待著,並睡在你的懷裏,誰介意明天會怎樣? 我不能滿足昨天的光榮,我不能成諾我能生活從冬天過渡至春天。今天是我的,那是我的故事。 我會笑;我會哭;我會唱歌。 *那全是我自己的翻譯,翻了半小時@!不可抄襲*
arrow
arrow
    全站熱搜

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()