標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想搬去黃金海岸或西貢,方便放狗,請問有無入意見或好介紹?

發問:

我想搬去黃金海岸或西貢, 因為想環境開揚啲同方便放狗,本人現與兩頭金毛居於港島區, 上班也在港島區, 但相同租金在黃金海岸或西貢應可租到更寬敞的地方,請問有無入意見或好介紹? (租金Under7K) 更新: Thx a lot! 原來黃金海岸唔可以養狗, 咁可能要諗吓Discovery Bay, 啲租OK 但交通好貴, 但 ... 全部都可以養狗, 我都驚西貢唔方便!! 真係要好好研究吓!

最佳解答:

咁我諗屯門區肯定平過西貢區, 以你under 7K 黎講, 黃金海岸/愛琴海灣都唔比養狗架... 除非你住獨立屋, 蒙地卡羅果d別墅就另計. 所以, 我建議你搵附近既村屋住, 再行去黃金海岸放狗囉. 本應最迎既係小秀村. 不過好似話準備被政府迫遷, 所以租唔過. 一係搵吓大欖涌小欖段果頭d村屋會平d, 不過去黃金海岸要行好遠吓, 除非渣車過去.... 其實under 7K, 最好搵屯門至元朗一帶既村屋, 雖然冇海灘, 但大把盤任你揀囉. 再唔係, 你敢唔敢住龍鼓灘對面D村屋丫, 果度就真係對正海灘啦..週末假日好多人入黎燒野食. 夠哂旺...平時就鬼死咁靜...亦係大飛上岸既熱門地點....@_@

其他解答:

你搬去黃金海岸都唔錯!|||||西貢 TRAFFIC IS BETTER
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食2017 的頭像
    香港美食2017

    香港美食2017

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()