標題:

補習社... (大埔區)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想知道大埔有咩好嘅補習社(一定要係大埔喎) 我家陣係F.2 中英數又差,D成績又追唔上D同學,搞到被阿媽鬧:-( 就嚟考試了,阿媽話想搵間補習社同我補習 但係又唔知邊間好?????? 我想徵求吓各位的意見…… 唔該各位幫吓我啦,唔該哂 :-)

最佳解答:

恆進啦~ 係稻香對面~ 我d成績補完都幾好~ 電話:26675390 中學3日/week:$1210

其他解答:

英皇教育啦 .. 吾錯 ga .. 在火車站果邊有一間 ..
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()