標題:

首歌講咩架?!

發問:

'汽水樽裡的咖啡'hocc果首!唔該=)

最佳解答:

呢首歌係根據舞台劇梁祝下世傳奇而創作既 咁如果就舞台劇既情節黎講, 當呀詩本身同周國賢係相愛, 但呀詩死左, 咁呀詩既靈魂就託佢既下一世呀祖(佢係男仔)見周國賢, 當呀祖第一次見到周國賢, 就響起呢首歌, 即係話, 上一世呀詩係女仔同周國賢相愛, 今世呀詩既下一世,呀祖,係男仔, 亦都不能避免地愛上周國賢, 所以歌詞有"男人的粗獷身體裝了女人心""但我忍到那日跟你初見面才忍不了 砰砰蓬猶如暴漲浪潮" "我身體裝著誰人我會說那是前世跟今生的主角對調" 但就咁睇呢首歌 唔理舞台劇情節 係講有d人天生覺得自己唔屬果個性別,即係明明係女兒身, 本身都已經覺得自己唔係女仔, 一遇上一個鐘意既人更加發覺自己既靈魂同肉身係唔夾既, 所以咪係"汽水樽裡的咖啡", 錯左搭配囉 汽水樽裡的咖啡 作曲:阿卓 填詞:黃偉文 編曲:青山大樂隊 監製:青山大樂隊+hocc@goomusic 誰出錯將咖啡都裝進汽水樽我覺得很有問題 如果我突然想溝鮮奶我應怎麼控制 這是條懷疑上帝的問題 男人的粗獷身體裝了女人心我有否心理問題 如果我是誰必須根據染色體的設計 埋藏內心的幼細大概就要荒廢 *我身體裝著誰人兩歲半已定型了早知包裝不太搭調 但我忍到那日跟你初見面才忍不了 砰砰蓬猶如暴漲浪潮* 我的心該屬誰人壓制到接近忘了差一點將本我殺掉 但咖啡可注入這汽水樽情感藏不了 如果你是蘋果汁裝進咖啡杯似我這一個類型 何不也盡情湧出本性別理裝的器皿 鹹甜或酸苦半世亦照著你高興 Repeat* 我的心該屬誰人壓制到接近忘了差一點將本我殺掉 但咖啡可注入這汽水樽濃香藏不了 Repeat* 我身體裝著誰人我會說那是前世跟今生的主角對調 但咖啡幽禁在這咖啡杯同樣可使別人嚴重心跳 別怕軀殼外形全部錯了潛質先緊要

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()