標題:

我的左右腹 有d隱痛

發問:

我的左右腹每日到 指定時間就有d隱痛 又唔係好痛 有時感覺辣辣地 唔係左右腹一齊痛嘎,同埋個肚經常感覺上好飽咁 無咩胃口 距有時痛幾日左邊有時就痛幾日右邊 大便無以前咁正常 已經有成4個月喇 唉 穩左好幾次醫生距就話 腸有d混亂 俾d藥你吃 我吃左都無乜效果 唉..究竟咩事阿??????本人 16歲嘎

最佳解答:

按你既情況,好似胃氣漲,而且消化系統好差, 我猜你既飲食習慣也不會太好吧! 是否有奶茶or咖啡既習慣? 我覺得你有2方面需要做: 1.注意飲食,食清淡d,例如米粉(但千萬不要吃粥,否則胃氣仲會勁d) 2.轉個醫生,聽你講,你看開果個醫生唔係幾得...

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

係唔係一起身就會有痛?? 你有冇做運動呢?? 小運動同肥都會有咁既程況出現的 本人也是一樣食咩藥都冇用 睇睇中醫試試啦西醫好多時睇唔到的
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()