close
標題:

救我呀 ..我的成績一問(升中)

發問:

我live in tai po 第1次呈分試bad 中文c 英c 數b 常b 第2次 good 中文a 英a 數a 常a 今次 ( 唔係呈分試, 但會比人?) bad 中a 英c 數c 常a 夠竟我可唔可以讀ban 1 ??(有校長推箭信) if 唔得 ,下次呈分試 最少ga成績要點??

最佳解答:

要睇你本身學校o既聲譽,同埋band 1 頭定尾 再者,呢d野好睇你想入某一間學校o既誠意 比方說你留意到大埔區XX中學有一樣好特別o既課外活動係你好仲意o既,自己寫一封cover letter 比果間中學o既校長,比人覺得你成熟,好過比人覺得你自己都唔知自己做緊咩,個個都想入band 1咖啦,成績好過你/同你差唔多o既人咁多,點可以特出自己,你自己諗諗啦 無論呈唔呈分,做自己最好o既成績出黎,對自己負責,唔係對香港考試制度負責呀同學

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

分己呈了,說什麼都沒用,沒有呈的分,你能確保自己一定是 AAA嗎?看你咁在乎入band幾,那應該每次都很努力,有時成績分數並不能盡如人意,是嗎? 現在的問題是你應該己有心目中想報的自行分配學位學校,2間配額你會點選。 一. 先問自己學校是什麼banding 二.自己現在在校中的成績排行 三.計一下在全港band中自己應該是什麼位置e.g讀band 1中游小學,校內成績排在後半,即大約為全港band 1 尾至band 2 頭,可向自己校內老師查詢,佢哋其實心中一定有數,唔好自己騙自己,要老師坦白d,唔好怕hurt。 四.在合banding的中學中選2間,如果有信心,可選一間自己計會難少少入,一間正常(保險用) 五.如果順利應該會叫你interview,咁你要把握呢個機會,考試要摶盡,interview個 profilio要做好,校長信而家就有用啦! 如果自己不是考試材料或不是band 1底的學生,比你硬入Band 1都不是好事,我學校band 2頭,都有時會收到一些band 1讀唔掂轉入來的,band 1跟唔上壓力好大,挫折感又高,人有時不要強求,你讀書都是學做人,學知識,校風好,讀得開心先要緊,六年唔易捱的,我學校有學生馬登第一名轉入來讀中六七一樣入到大學,讀書最最緊要是自己比心機!客觀環境有影響不過不是最緊要的因素。|||||呈分試得3次嫁ja bo...... 同埋banding係睇名次唔係睇grade|||||其實一D學校佢唔係單單計你D學科成績,其他都計"嫁"。 就算你考得幾好你d操行唔得就係0 Ban 1佢會計埋你d課外活動點"嫁" 不過你有(校長推箭信)應該方便D囉...成功會d。|||||你是不是怕自己入不到band 1中學吧。你可以放鬆一下,然後相信自己一定行。還可以努力溫習自己最沒有把握的科目。 記得呀!加油! 我是早你一年讀中學的。^︿^
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()