close
標題:

我想問下沙田區有邊間band2中學係好嫁??如果得既話,俾埋個排名我丫唔該~

發問:

我想問下沙田區有邊間band2中學係好嫁??如果得既話,俾埋個排名我丫唔該~

最佳解答:

我上年都係p.6...又係沙田區... 所以比較清楚.. 以下有一d band2 ge 中學.... Band 2 頭.... 梁文燕紀念中學(沙田) 香港中文大學校友會聯會陳震夏中學 馬鞍山聖若瑟中學 馬鞍山崇真中學 保良局胡忠中學 Band 2 中.... 基督書院 博愛醫院陳楷紀念中學 東華三院馮黃鳳亭中學 Band 2 尾... 五育中學 東莞工商總會劉百樂中學 佛教覺光法師中學

其他解答:

胡忠 馬鞍山聖若瑟 馬崇 梁文燕 馮黃鳳亭|||||沙田區的band 2 中學排名Top 5 (2007會考6科考獲14分比率計算) 1. 保良局胡忠中學 2. 馬鞍山聖若瑟中學 3. 佛教覺光法師中學 4. 馬鞍山崇真中學 5. 梁文燕紀念中學(沙田)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()