close
標題:

福 建 中 學 VS 梁 式 芝 書 院

發問:

我 想 知 道 福 建 中 學 和 梁 式 芝 書 院 哪 一 間 較 好 ? 我 不 要 只 是 複 制 該 兩 所 中 學 的 校 網 資 料 或 是 其 他 網 站 找 來 的 資 料 , 我 只 是 要 哪 一 間 較 好 的 答 案 , 以 及 證 明 , 謝 謝 各 位 。

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其實2間入面既分別真係唔多明顯.基本上好少有人會做比較呢2間架.不過我係觀塘區中學生,都可以大約講多少少比你聽. 我個人覺得梁式芝書院係好d既.因為呢間係band1中文女校,而且校風係區內算係好好.大部分學生係入面都係品學兼優.梁式芝係一間津貼中學黎既.所以係唔洗比學費,有12年既免費教育. 福中,而家都係一間算係唔錯.大約係band2頭至中既中學黎.應該都唔係英中.入面既學生都算nice,但係整體好評不及梁式芝.最緊要既可以話係呢間中學係直資,姐係無12年free教育既優惠. 總括黎講,應該係梁式芝書院較為優勝.

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()