close
標題:

去NEWAY唱K生日問題=]

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我同班fd諗住係12/2*去唱k,,其中有個fd生日 如果我地打電話去book房[早1日]係咪真係會有生日蛋糕同香檳送架? 我地大約有7個人倒去唱,,每人大約要比幾多錢? 但係我地個個都唔係neway?member,,而且又冇k fun卡 咁都會唔會送生日蛋糕同香檳送架? 如果有?話,,個蛋糕有幾多磅架? 時間有幾長,,有幾多個人時間又會長D? [我地應該係去九龍城?間道唱] [我地係唱happy hour] THz*晒=D 更新: [唔好意思..係13/2*先豈*v*] 更新 2: 打錯字,,係個岩字=]唔係豈字._. 更新 3: 如果我地多1,,2個人去,價錢有冇唔同? 時間方面同個蛋糕方面會增加幾多?=]

最佳解答:

九龍城廣場NEWAY2月13日收費 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/65.gif 歡樂時光時段 人頭收費$ 68元一位, 包兩杯不含酒精飲品, 另收加一服務費 你地有7個人前往, 可以唱的基本時間3.5小時 人數夠5位以上, 之前或之前一日BOOKING房間, 係會送生日蛋糕同 香檳, 仲會免生日果位人頭收費的, 7個人會送一磅蛋糕, 即使無會員 卡, 同樣都會有生日優惠 *********************** 以上資料希望會幫到你啦 ********************** 2008-02-11 22:34:20 補充: 不論有幾多個人前往, 人頭收費方面都唔會有唔同的,如你地有9個人前往, 可以唱的基本時間4個小時, 如無人等候房間, 可唱的時間會延長至歡樂時光時段完結 ( 晚上8時). 生日蛋糕9個人都只係會送一磅

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()