標題:

以我既成績升唔升到伊利沙伯中學?(QES)

發問:

我今年小六,係油尖旺區某間都幾出名既小學就讀.我既成績(五年級下學期):中文:88(A)英文:86:(A) (有小小失手,因為心機擺左係最弱既數學度)數學:89 (A)全級排名: 35-40/19x課外活動: 學校跳高組,管弦樂團,(五年級)英語大使...---想問我既成績升唔升到QES?如果升唔到,要第幾先得?老師話過往經驗75名以內既可以去第一志願雖然我係,但聽聞QES要25名什至10名內先得我真係好好好好想考到入呢間中學架!! ><所以可唔可以比多d資料我,如面試題目...如果有人讀QES就更好!thx a lot! 顯示更多 我今年小六,係油尖旺區某間都幾出名既小學就讀. 我既成績(五年級下學期): 中文: 88(A) 英文: 86:(A) (有小小失手,因為心機擺左係最弱既數學度) 數學: 89 (A) 全級排名: 35-40/19x 課外活動: 學校跳高組,管弦樂團,(五年級)英語大使... --- 想問我既成績升唔升到QES? 如果升唔到,要第幾先得? 老師話過往經驗75名以內既可以去第一志願 雖然我係,但聽聞QES要25名什至10名內先得 我真係好好好好想考到入呢間中學架!! >< 所以可唔可以比多d資料我,如面試題目... 如果有人讀QES就更好! thx a lot! 更新: 唔知布冇用但都打出黎啦: 三年級參加音樂節--85 merit 五年級參加朗誦節-77 proficiency 今年報左名參加朗誦節 更新 2: 2010年參加皇家音學學院鋼琴三級考試-merit 16號我會考五級 cambridge young learners englisg tests movers- r&w :5/5 list. : 4/5 speaking : 5/5 今年將會考5級trinity 2010 the university of new south wales educational assessment australia maths. in chinese - distinction 唔知咁多information 有冇用呢? 更新 3: 長處係--d作文成日貼堂,唔知有冇用> 更新 4: 001: 臨場表現呢方面,我諗我都得,因為我成日主持英語早會:) 但都要睇佢見唔見我 St.Paul's Convent School 我有一個大我2年既朋友讀果間,但其實我擔心我入唔到,因為果個朋友都要全級第一先入到(但佢同我唔同小學...) 而且響銅鑼灣(如果冇記錯?) 好似太遠啦... btw,thx :D 002: 好,咁我會嘗試下參加多d比賽:D thx ~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

成積麻麻,但都可以試下,睇下有冇得interview,如果有,要睇臨場表現~ (四月中會填表,QES記住填第一志願) 如果真系filed,建議你試St.Paul's Convent School,都好好! Good Luck>.< P.S.我系過來人,我全級10名之內,都系勉強入倒藍田St.Paul...

其他解答:

QES just interview the top15's student.I think u5好 in QES,but 攪珠 ge moment put it no.1志願.|||||獎項今年要獎項多點(以前不計) 綱琴要5lv up 3科要在95mark up 跳高要拿獎(否則不要寫上報名表) 朗誦節 要拿1 and 2名 QES 是看情況收人的 (如獎項多,20 up;如獎項少5 up) 作文需拿全港獎才有用 2010 the university of new south wales educational assessment australia maths. in chinese - distinction-這項有用 英語大使-有用 希望can help you!!
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()