close
標題:

盈科保險係上環永樂中心有店架咩?

發問:

我接到個CALL話叫我去果邊IN WOR!~ 我唔知係咪真架.. 果度有盈科既店? 係上環永樂中心17樓架

最佳解答:

盈科保險係上環永樂中心有店架咩? 我想你應該聽錯了, 是否應該是上環永安中心17樓, 因為上環干諾道中111號永安中心 (Wing On Centre) 17,18,19,20,22樓(共5層樓), 都是盈科保險有限公司(Pacific Century Insurance Co Ltd) 的辦事處. 最好你先打電話問清楚, 但是以我所知, 上環好像沒有永樂中心. 希望可以幫到你! Good Luck!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

GOOD!!! 加油!!!
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()