標題:

升中一問 (懇請各家長及老師幫忙~謝謝!!!)

發問:

我仔仔會嚮08年9月升中, 而家已經開始報分. 佢嚮粉嶺一基督教學校就讀小五. 想請問一下:- 1. 佢上學期平均分係77/100, 我曾見過有人講, 如果呢個range會入band 2A, 是否如此? 2. 粉嶺/上水區有那家校風好的中學? 最好是基督教的. 3. 如果誇區 - 想報大埔的沐恩之類, 成功機會是否很微? 我著重校風多於一等一成績的學習環境. 因為我不太喜歡很多名校般 [谷] 學生讀書太利害, 怕令學生怕了讀書. 謝謝各位幫忙!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1.要睇返學校水平..=]以及區內學生的程度..先會知道係BAND幾! 但平均77分..都大約係BAND2頭GE居多! 2.北區有宣道會陳朱素華紀念中學..! BAND1尾..BAND2頭!係中中..都唔錯GA! 另外仲有..基督教香港信義會心誠中學..=] 呢間係直資英中!成績都OK! 不過校風冇陳朱素華紀念中學咁好! 東華三院李嘉誠中學.. 呢間更加好!初中有較多英文科目..=] 不過唔係基督教中學! 大埔區..有救恩書院..BAND1尾..BAND2頭! 校風成績都唔錯!呢間會係較好.. 因為現時GE高中係用英文教! 只不過係近年大埔區學生少左! BAND1學生..差不多可以全部入到英中! 所以呢間少人揀左..=]BAND2學生都可以入到! 但仍然都係一間好好GE學校..值得考慮! 3.成功機會一般..=]建議考慮救恩書院.. 或者東華三院李嘉誠中學!

其他解答:

回答第3題 大埔區共有6間英中,共提供1200個學位。 但大埔區今年只有約1000個Band 1 小六學生。 所以大埔的英中是會取錄 Band 2 學生的。 如你選羅定邦,獲取錄的機會最大。 如選沐恩,也有機會,不是算「很微」。|||||1) yes . 2) 上水官立,因為我囡囡的同學都是就讀上水官立. 3) yes.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()