close
標題:

讀邊間好?!10點嫁`

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我既成績吾系甘好啦._.! 平均分80幾到,, 中英數b-a 有幾個優點..做風紀,,得10-15張獎狀t3t 冇吾合格- - 中英默92-100 全級:70/130 全班:10/30 住黃大仙區=] 操行A 讀邊間好?! {訓教紅仙洲紀念中學},, 五旬節聖潔會永光書院,, 勞工子弟中學,, 信義,, 邊果好d?!(1-4) 讀邊間既機會高d?! 同埋,,如果你了解某幾間既中學岩我既,, 請話比我聽`! ps:最後1次既呈分!我好有估心追番前!! 因為之前系我遲左溫書- -打多左機! 我有信心,,最後呢次呈分`我會追到全級58/130左右 吾該=]

最佳解答:

以上幾間之中...勞工子弟中學好d... 其實你d成績都唔錯呀..點解唔諗下可立中學..黃大仙區的 可立超正..成績好...多活動(有得上游泳堂)...校規又唔係幾嚴喔 衰就衰在間school細左d.. d校服都ok既...白色裙..黃腰帶... 希望你揀間岩自己既學校...最好了解下入面先...

其他解答:

有四間好學校推介: 圖片參考:http://tw.yimg.com/i/tw/ugc/rte/smiley_1.gif 九龍真光中學 何文田官立中學 香港培道中學 香島中學
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()