標題:

投訴茶餐廳冇門?

發問:

某一天7:xx pm , 我查住張外賣紙,打電話去某某茶餐廳叫外賣,(約$12x),我住唐樓,行6層樓梯的,某某茶餐廳態度勁差地說:唐樓?行6層樓梯果到?送到你樓下,你落黎地下取啦 =.=" 我之前叫過,都送到上黎,我就話叫老闆黎聽,佢話佢就係....... 我是住紅磡區,有錢人住的有電梯就送?住唐樓就送一半? 我可以從邊到投訴佢d服務呢?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你去消委會應該無用,因為一間公司個老闆,有權選擇做唔做你生意,莫講你住唐樓,就算你俾100萬佢佢都可以唔做你生意,係合法o既。佢同你講只係送到你樓下o個陣,你可以選擇唔買佢外賣,我唔知你最後有無買到佢外賣,但係如果你買o左佢外賣,就即係你接受o左佢只係送到你樓下,無得投訴;如果你無買,咁你同佢o係呢件事上跟本就無「老闆」同「消費者」關係,所以去消委會都係無用。 以前送上黎係以前o既事,唔代表今次得,除非佢張外賣紙寫明一定送到上門,咁就另計。 至於去食環署都應該無用,除非食物有問題。 唯一你可以試下去平等機會委員會投訴,投訴佢岐視你住唐樓。 2008-01-25 13:35:31 補充: 樓主記住,去平機會只係叫做有機會,唔係一定得。同埋希望樓主唔好介意我咁講:成件事o廳落,茶餐廳老闆除o左態度差之外,我覺得佢無錯喎。o係繁忙時間,茶餐廳可能本身已經人手緊張,佢仲要搵個人o係你o個度行6層樓梯?要知道人o地唔係淨係做你生意。得閒o個陣就無所謂,但係你o個段時間係7點幾,俾著我茶餐廳老闆,我都未必肯送上o黎,最多唔做你生意。所以道理上佢都無錯。不過佢態度就真係好有問題,俾著我,我會好有禮貌咁同你講:「唔好意思,今日我o地人手唔夠,介唔介意我o地淨係送到樓下?」如果你話唔得,我就會講:「唔好意思呀,咁我諗呢個order我o地唔接la」

其他解答:

食環署!~|||||你去消費者委員會到投訴都得既...orz....
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食2017 的頭像
    香港美食2017

    香港美食2017

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()