標題:

食雞蛋增磅和健身(20分)

發問:

我想問,我平時有做開健身,但一直都唔夠磅,搞到點練都唔大隻. 1.我想以食雞蛋來增磅,應該點食(生/熟)只用水煮? 一日食幾多隻左右,食唔食埋蛋黃.係唔係食一般雜貨鋪買開果d就得?最好幾時食?仲有熱唔熱氣.咁食會有咩副作用.e.g.好似係爆倉等等 2.我184cm 得67kg 因為打開籃球 下身算係夠粗 但上身就好似排骨咁,點練先可以令上身同下身一樣大隻 請分享下 thx 更新: 就係唔知食幾多隻先叫合格 = = 更新 2: 咁我應該識衡量 約2~4左右吧

最佳解答:

<.我184cm 得67kg> 計算 bmi 的話 = 67 / (1.84 x 1.84) = 20 左右,算適中的,不過我亦明白你唔係要 <適中>,而係要大隻,對不? <1.我想以食雞蛋來增磅,應該點食(生/熟)只用水煮?> 最好煮熟。 一來熟蛋比生蛋容易吸收,好多人都會誤會,調返轉以為生但易吸收,其實是誤傳。 二來熟蛋比較衛生,相反生蛋有機會有沙門士菌。 <係唔係食一般雜貨鋪買開果d就得?> 係,普遍雞蛋就可以。 <食唔食埋蛋黃> 只食蛋白,避免食蛋黃。 蛋黃含非常高的膽固醇,不要食太多。成年人每週食 2 隻蛋黃就好夠了。 <一日食幾多隻左右> 好難一概而論。 要食幾多,要睇你整體營養吸收。而增肌為目標而運動量夠大的話,一般的計算法是 <每磅體重每天要吸收 1g 蛋白質>。 假如你體重 150lb,咁你就每日食 150g 蛋白質吧。 咁究竟即係幾多隻蛋?又係個句:好難講,因為要睇你整體的餐單嘛! 如果你正餐食好多肉的話,有機會已經達標的,就不需刻意食雞蛋了;相反,每隻雞蛋的蛋白質含量並非一般人想像咁高,只要幾個 gram,如果你正餐無肉的話,就算你狂食蛋都係唔夠架啦。 <最好幾時食?> 一般都係做完 gym 立即食。 <仲有熱唔熱氣.咁食會有咩副作用.e.g.好似係爆倉等等> 食得太多雞蛋有可能會引致消化不量的,所以建議攤開幾次來食,例如每日食 10 隻的話,不要一次過吞晒,要分開幾餐,每餐幾隻。 而且飲食中蛋白質含量多的話,的確會增加爆瘡機會的,所以要食多 d 水果飲多 d 水平衡返。 另外,如果你食蛋白質過量的話,身體會將過多的蛋白質轉化和排出體外,於是增加肝臟和腎臟的負擔。當然,如果你九運動量,和按照上面 <每磅體重每天要吸收 1g 蛋白質> 的計算,就不會有問題了。 <因為打開籃球 下身算係夠粗 但上身就好似排骨咁,點練先可以令上身同下身一樣大隻> 既然你都話自己打開籃球下身粗,做 gym 時可以集中先練上身。但詳細的練法,你都要問教練或資深的師兄,我唔會響呢度教你。 如果你無教練,最好去康文處核下的 gym 啦,又平又有免費駐場教練,係初學者的不二之選。 唔好諗 california 一類了,d 教練超貴 (每小時幾百蚊) 而且質素參差,大部份都係渾水摸魚唔係真心教你的。 順便同你分享一下我的的心得,因為我都係天生瘦仔,靠健身和營養增肌的: 1。做運動。上面大概都講過了,不贅。 2。充足營養。這點是很明顯吧,但如何才能夠針對性提升營養吸收呢?有幾個要訣的: -少食多餐,即係每餐唔需要勉強食好多,但係要分多幾餐來食,例如每天加多個下午茶(三文治)同食宵夜(例如一個麵); -多食蔬菜,蔬菜同水果對腸胃吸收好大幫助的。建議每日最少食一個橙或蘋果,食夠兩個更好; -多食碳水化合物和合蛋白質,呢量樣野都增重同增肌都非常重要。碳水化合物合提供能量,而蛋白質係製造肌欲的重要成份。運動後一小時更是補充營養的黃金時間,要好好掌握; -少食油膩,好多人都會誤會,以為瘦人要食多點脂肪。其實剛好相反,瘦人多半都係腸胃吸收力低,而大量進食脂肪會加重腸胃負擔,結果令吸收力更差!唔係叫你唔食油,不過要少食,清清地就可以了。 3。充足睡眠。呢點好多人會忽略。唔少香港人都自以為係鐵打,唔重視睡眠,甚至視睡眠為浪費時間。其實呢個係大錯得錯,一來睡眠不足會影響健康,更重要的是,睡眠不足直接影響增肌和增重的!以健身為例,一般要增肌的話,每天要睡眠8小時,而專業的健身人士睡眠時間甚至達9至10小時的! 4。放鬆自己。唔少瘦人都係容易緊張,甚至帶點神經質的。所謂心廣體胖,要心情舒暢,懂得放鬆自己,才會長肉的。我自己情緒緊張的時期,真係點食點操都谷唔漲肌肉的。 5。恆心毅力。呢樣野真係無得教,卻偏偏最重要!練大隻都絕不容易的,亦無得快,無任何捷徑,只有持之以恆,才有好成績! 詳細均衡飲食資訊可參考衛生署的<食物金字塔>: http://2plus3.cheu.gov.hk/html/b5/index.asp?fname=index.aspx 衛生署的運動介紹: http://www.cheu.gov.hk/b5/info/exercise_02.htm 2009-04-23 20:51:12 補充: <就係唔知食幾多隻先叫合格> 都講左啦:要睇你整體蛋白質吸受嘛! 如正餐多肉,就唔需要食;相反如果你正餐唔夠肉,就算食好多到唔夠! 雞蛋只可以視為輔助的蛋白質來源,正餐才是吸收營養和蛋白質的最解途徑!

其他解答:

我唸你係遺傳多,有d人食都唔肥,有d人飲水都肥,健康就算.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()