標題:

升中問題.

發問:

我妹妹明年九月升讀中一,但由於剛搬出九龍,對附近學校也不認識. 我妹妹的成績大概可以進BAND1 至BAND2頭的中學, 觀塘,藍田,將軍澳,油塘等等的地區,請問那幾間中學比較好. 因為本人只認識梁式芝中學,可否講講大家的見解,謝謝.

最佳解答:

觀塘區, 如果是女子+英文中學, 當然是藍田聖保綠排頭位啦, 不過它是觀塘區Band 1 中最top的, 最好係肯定有Band 1成績至好。 其它英中Band 1仲有 -聖潔靈女子中學 -觀塘官立英文中學 -順天天主教 -其餘重有三間band 1, 不過係’仔’校, 不適合你個妹。 Band 2 可試蒙民偉同新生命呂郭碧鳳。 我知觀塘區係咁多, 最後可以買明報既’07/08升中指南’, 入邊有好多資料, 用印花買, HKD60。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

首先我想講係梁式芝書院唔係中學 我認為如果你ge阿妹係band1-band2頭就入梁式芝la 因為我記得我當年係band1頭ga 不過入唔到聖傑靈同聖保祿 所以好睇彩ga 有人成績冇我咁好都入到 不過係1.2個 所以梁式芝係一定入ga la~如果係阿妹係band1 因為呢幾年梁式芝都係100%收band1|||||每間學校都有強項, 故不能一概而論. 我今年係梁式芝畢業, 宜家讀緊大學. 我覺得梁式芝校風不錯, 如果你個妹入到都唔駛驚她會學壞 選中學, 要決定你妹妹將來要讀文科定理科......雖然我gum 講好像有d 言之尚早, 但是了解各間中學在各科的強項是必須的 如果你個妹對數理有興趣及能力, 可不妨選女校藍田聖保祿, 因為她辦的理科較好; 男女校可以選順利天主教中學 如果你個妹對文科(寫作)較有興趣, 可不妨選女校梁式芝, 因為她辦的文科較好, 我今年的文科同學升大學(degree)比率達九成半; 男女校可選觀塘官立中學, 梁季彝 當然還有其他因素考慮, 如教學語言, 課外活動. 2006-12-09 15:20:07 補充: http://campus.lscc.edu.hk/index_subpage02/Mingpao05/imagepages/image10.html|||||老實講,油塘只有聖安當書院較好!藍田就一定係聖保祿中學最好,不過佢係觀塘區ge名校,所以好名多人爭,而且以你妹妹d成績,入倒ge機會好渺茫,如果入倒都讀得好辛苦!將軍澳只得迦密主恩(津貼)係英中!因為我個女都係6年級,d成績同你都妹妹一樣,以上ge說話,都係佢班主任同我講。 以下就係本人提供ge中學: 1.蒙民偉中學 2.梁季彜中學 3.羅陳楚思中學 4.觀塘官立中學 5.順利天主教中學 你又可以在自行修生階段,博吓聖潔靈,聖保祿! 最重要係,搵d時間去睇吓d學校,最好係午飯or放學時間!|||||培正中學都唔錯架.. o係窩打老道80號, 都係BAND 1既學校.. 我係讀培正小學既.. 都OK嫁..!!|||||梁式芝中學係女子中學 收生百份比係1:7 妤係話1個學位有成7個人想要 對於係女子中學黎講 佢都係勁嫁啦
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()