標題:

學空手道一問

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

小弟今年19歲...想學空手道...但係想問下會唔會太遲..因為本身又無做開咩野運動.. 身體又唔"strong"...之前又無學過功夫... 仲有,上網睇好多間空手道既武館..咩野派咩野流..又係咩呢??仲有,邊個會比較實用同好d呢?? 另外..想問下有無咩好介紹既..??我自己夜晚星期四五夜晚要番ive..朝早一至五又要番工...><..想搵d星期1,2,3,六,日學既...仲有我住係油尖旺區,有冇d方便d既?(如果價錢平d就更好) 萬分感激>

最佳解答:

Q1 : 小弟今年19歲...想學空手道...但係想問下會唔會太遲 Ans : 唔算遲!我都係 18 歲先學空手道 (現啡帶) 我學果間本身都有唔少人 over 20,有 d 仲結埋婚先學,只要有心學,絕對唔係問題!!不過可能係因為大年紀,所以拉極都拉唔到一字馬啦....... Q2 : 本身又無做開咩野運動..身體又唔"strong&;quot;...之前又無學過功夫... Ans : 我以前都係冇咩做運動,入到去學之後,佢會慢慢 train up你既體能!!之前冇學過功夫先好哦,因為唔想你先前的功夫,有機會令到你空手道的動作上混合了你之前功夫的慣性動作,即係學壞手勢呀! Q3 : 上網睇好多間空手道既武館..咩野派咩野流..又係咩呢??邊個會比較實用同好d呢?? Ans : 空手道是分唔少流派,有剛柔流、糸東流、極真空手道、松濤等等等,而空手道大致亦都有硬武、寸止、全接觸之分。我學的是寸止 ~ 每一個武館都有個 advantage & disadvantage,冇話邊個特別實用d or 好d!最緊要係適合你學習呀!!我開頭學果間,上左兩堂就走人,因為個師傳話我踢得差,叫我企埋一邊睇,完全冇話我知差o係邊度!落左堂之後,我仍然都未識 Kick.....過左 kick腳果part,先叫番我train 出拳 Q4 : 另外..想問下有無咩好介紹既..??我自己夜晚星期四五夜晚要番ive..朝早一至五又要番工...><..想搵d星期1,2,3,六,日學既...仲有我住係油尖旺區,有冇d方便d既?(如果價錢平d就更好) Ans : 有 ~我學 6、日的!有興趣E-mail我,如果我o係度post,我驚俾人話我做宣傳!價錢都幾平架....我都因為佢平先學果間

其他解答:

19先學都唔算遲 , "本身又無做開咩野運動..身體又唔"strong&;quot;...之前又無學過功夫..."唔係大問題 , 可以慢慢練返黎 , 至於空手道流派問題就比較複雜d , 大至可以分兩種 : "全接觸" 同 "寸止"哩兩種之下再細分好多唔同流同唔同館 , 個人認為如果實用就揀全接觸好d , 香港有極真會 , 新極真會(應該仲有其他但唔清)係全接觸 , 比埋網址你慢慢睇上課時間 極真會 http://www.kyokushin-hk.org/chinese_page.htm 新極真會 http://www.kyokushin.org.hk/cht/
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()