標題:

好既髮型師難搵??荃灣邊間髮型屋收費公道服務又好??

發問:

荃灣有無好既髮型師推介呀??邊間髮型屋收費公道服務又好??等我下次唔駛一肚氣!皆因小妹有一次不愉快經歷,話說有次想剪髮整顏色,搵開個間咁岩裝修。誤打誤撞去左荃灣眾安街叫做ILLUSION SALON。套餐價$360(染髮+挑染+洗剪吹),我知道平嘢無好嘢,但心諗是但啦!都係一次啫。入到去一個客都無...心知不妙!個髮型師初先好好客咁招呼我同我講解啲顏色...髮型點點點....跟住講成個套餐$600蚊!... 顯示更多 荃灣有無好既髮型師推介呀??邊間髮型屋收費公道服務又好??等我下次唔駛一肚氣! 皆因小妹有一次不愉快經歷,話說有次想剪髮整顏色,搵開個間咁岩裝修。誤打誤撞去左荃灣眾安街叫做ILLUSION SALON。套餐價$360(染髮+挑染+洗剪吹),我知道平嘢無好嘢,但心諗是但啦!都係一次啫。入到去一個客都無...心知不妙!個髮型師初先好好客咁招呼我同我講解啲顏色...髮型點點點....跟住講成個套餐$600蚊! 我話唔係$360咩??佢話「呵!個啲係無咁靚既顏色,用完啲頭髮會乾旱...」白痴!咁你哋又入貨??攞出來賣俾啲客...自打咀吧。我唔理堅持要整$360...跟住就黑臉,態度語氣...(更加唔駛講啦)...!整顏色時唔會走過來望得味??夠上色味??...剪髮技術...求其是但...知你趕收工啦!$360都俾多佢哋,整完等於無整過........唔怪之得一個客都無啦...奉勸大家唔好光顧呢間不知所謂的髮型屋呀!

最佳解答:

哈, 荃灣區我有好推介, 不過係細鋪頭冇包裝.你唔介意先好去囉. 在東亞商場裡面, 個髮型師係年青人叫阿 ken, 佢好細心架. 又唔會 hardsell ,價錢平, 我做colour啲藥水冇味, 焗油就好香喇! 套餐只有388 同468 兩種, 平時剪髮都係56蚊, 如果我記錯都係差好少. 假期好多人架, 去試吓啦!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我去開個間都幾好,髮型師會成日俾到d好意見我,每次整完都好滿意(因為我自己成日唔知整咩髮型好,但係又唔想keep住一個髮型,好悶),間髮型屋係屯門西鐵站安信信貸旁邊,叫Headway, 電話:26187390(如無記錯,你可自己打去問下先),上次我電了一個頭,都好靚,而且唔太貴(佢地有d套餐好抵~300-400),佢地都好老實,唔會焗你用,唔會hardsell.你可試下,
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()