標題:

About 小六升中

發問:

我個Friend考全級51名,全級有126名學生,我想問佢係Band 1,定係Band 2 ?仲有,佢想報八三總理中學 or 安柱中學,我想問佢報唔報到? 定係你哋有好學校係Band 1or Band 2同埋最好係葵青區介紹比我? 更新: 咁係Band 1中,定係Band 1尾呀?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我諗你個FD入八三總理會適應D,, 因為安柱系一間EMI SCHOOL啦,, 以你個FD既成績黎睇,, 入八三總理會比安柱好D.. 不過安柱都系一間好既EMI SCHOOL黎既,, 睇下佢系咪真系想入囉 又或者諗下間學校系咪真系岩自己多D 簡一間岩自己既中學讀書系冇咁辛苦囉 視乎佢點諗姐 如果想簡其他既話,, 可以諗下中華基督教會全完中學,, 呢間都系一間吾錯既Band1尾中中黎,, *w*希望幫到你個FD啦 (我讀林護既,,都系葵青區既,,xD") ++資料 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 葵青區Band1: 佛教善德英文中學 中華基督教會全完中學(band1尾中中) 中華傳道會安柱中學 天主教母佑會蕭明中學 保良局八三年總理中學(band1尾中中) 保祿六世書院 順德聯誼總會李兆基中學 聖公會林護紀念中學 (排名不分先後*) 葵青區band2(頭): 東華三院伍若瑜夫人紀念中學 東華三院陳兆民中學 (呢間都吾錯 ~V~據我所知) 東華三院吳祥川紀念中學 中華基督教會燕京書院 (排名不分先後*) 葵青區band2(中): 迦密愛禮信中學 中華傳道會李賢堯紀念中學 荔景天主教中學 獅子會中學 樂善堂顧超文中學 (呢間都OK下既 -w- 據我所知) 樂善堂梁植偉紀念中學 (排名不分先後*) 2007-11-30 19:50:40 補充: 補充**!!band 1英文中學有6間聖公會林護紀念中學 (全葵青區最好)順德聯誼總會李兆基中學中華傳道會安柱中學天主教母佑會蕭明中學(女)佛教善德英文中學保祿六世書院(女)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 2007-11-30 19:51:51 補充: band 1較好既中文中學保良局八三年總理中學東華三院陳兆民中學中華基督教會全完中學

其他解答:

Very Good ...|||||其實呢d有很多變數,如果你個friend現家讀緊的小學係最好的,而你又考到51名,就通常屬於band1,但其實除些之外,在其他比較普通學校的學生都可能成績好而屬於band1,但是最主要睇下所有人的平均,才可準確得知band幾。 而你想報的那二間中學,看下有無運氣入到,因為都是那句有很多變數,但是以他的成績都可能入到的,但是好的中學不一定最好,看下他自己習唔習慣,和鐘唔鐘意。但希望他可以入到心儀的學校。
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()