標題:

搬出去住既問題10分~幫幫我~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我18,想搬出去住...因屋企問題...so要搬出去住..大家請幫我!! thx..... 但我想問下申請單身公屋要等幾約?..同埋要帶d咩先申請到? 如果出去住套房...我又驚好雜...希望搵到一d可以安全d既地方作為落腳~ 因為我係女仔,所以會擔心住唐樓著裙是否會唔方便.... 有咩區既居住環境會好d架~~???? 同埋出去住..大約每一個月最慳要洗幾多錢???

最佳解答:

18歲女仔搬出去住要面對好多新的問題, 例如:環境, 鄰里, 日常瑣事, 柴米油鹽, 水電租務等等. 衣吃住行雜項開支一個月最少$3000-$4000慳慳地先夠用.另付租金. 所以最少你要有$5000收入才可以維持生活, 總要慳慳地先得. 單身少女建議你唔好住深水埗油尖旺區. 其它地區, 如東涌、沙田、馬鞍山、將軍澳、荃灣、葵涌及青衣, 都OK. 申請公屋條件及程序請參考網頁: 1) http://www.housingauthority.gov.hk/b5/residential/prh/housingfamilies/0,,,00.html#3 2) http://www.housingauthority.gov.hk/b5/residential/prh/applproc/0,,,00.html 3) http://www.housingauthority.gov.hk/b5/residential/prh/checkstatus/0,,,00.html 熱線: 2712 2712 申請時間因各個家人或單身人仕的背景、年齡而異, 是計分方法評定: 申請人在遞交公屋申請時的年齡,會用作計分,在此評分制度下,18 歲申請者將獲得0分;19歲的會得3分;20歲的會得6分;每年長一歲加3分,如此類推,直至59歲的得123分為止。 申請人如居於租住公屋單位(包括由房屋協會營運的租住房屋),會被扣減30分。申請人在輪候冊上多等一個月可多得一分。 申請人在輪候冊上的優先次序,會按其所得分劃定。在符合所有適用的申請公屋條件下,累積分數越高;便越早獲編配租住公屋單位。

其他解答:

一個人搬出去住真係好難ga.....好似樓上2位所講無4,5千真係唔好想.........如果你屋企真係有d好嚴重既問題.....令你唔搬出去住唔得........你不如試下搵社工呀.......除左社工仲有d其他政府or福利機構都可以幫你ga......又唔知你係讀緊書定做緊野.....一個女仔住套房....又唔知隔離咩人住.....比人爆左你門都唔知咩事呀......男仔一個住都可能會有危險啦.....何況你係女仔......我自己都係女仔...大你幾年....以前都有唸過自己搬出去住.....因為同屋企人既關係唔好......不過無咁做......亦有試過同男朋友&佢家人住......但始終唔係自己家人....又唔係結婚......始終有d奇怪&要睇人面色......如果人地唔鍾意你....要你走...又無屋企番.....咁就死啦.......自己住又係.......當係做緊野.....個個月都岩岩夠洗.....如果你突然被炒咁就可能要訓街ga啦....就算你申請到公屋.....一個人日日對住4面wall好咩?......so我覺得如果你只係同屋企人關係比較差.....無咩大問題既.....就唔好唸搬出去住.....屋企人永遠都係你ga......到你大多幾歲就無野ga啦.....我而家同屋企人關係好好呀......有d野睇你去唔去做ga......我都唔希望你係有咩嚴重問題.....不過如果真係有....咁你就要報警or搵社工之類既人幫你啦~|||||我覺得妳都係搵定多D$先好唸搬啦,,我係過來人啊,, 我本來都覺得搬出去會自由D,,無咁多野煩,,ONLY 俾租,,每個月搵既都俾左一大半,,仲有電費水費,, AND妳交通費,仲有妳買下衫,食下飯,,,之後...妳 再睇下妳戶口,,,又唔夠洗,,咪去借,,借下借,,就愈來愈 多,,早輪我俾人炒左,,,架陣都頭痛租點交,,數點還,,, 妳睇下我就係人板,,,不過如果妳有人同妳分租的話.. 都可以唸下既,,,至起碼妳唔掂都仲有人頂住,,, 如果妳要平租一係就新界區,,其次觀塘啦,,我剛剛 睇完百多尺就2500左右,,2百至3百就3000至4000,, 唐樓都可以既,,大又大d,,不過要行樓梯,,一個女仔 就危險d啦,,,洋樓就好小小啦,,不過$又多d4000至 5,6千啦,,旺角,,同老尖都平既,,不過勁細law,,, 不過個人覺得妳都係屋企住住先,,搵到$留起佢,, 夠俾首期就去買樓,,,,咁仲好,,,,|||||單身公屋,18歲申請,要等 8年,除非特快,配D兇宅/偏僻屋邨,也要等3-5年 單身女仔,唔好住唐樓,套房可以,但揀D有電梯有看更,獨立廚廁(灣仔區租個呢D房要3,4千)|||||單身公屋好難成功申請,要租屋,要交第一個月租金及兩個月按金, 還要簽約一年防止你搬令業主失預算. 上水$4000-$5000(包差餉,管理費),沙田免問. 港島區免想. 業主見你有正當職業,影印你身分證. 日常使費不買衫,不出街吃,少用冷氣及暖爐(雖然中電較港燈平很多, 但冷氣及暖爐用電量大), 最少開支要$4000. 搬屋及日常用品又要$, 你要想清楚.|||||我25, 想搬出去住, 不過, 我係想而已.... ... 申請公屋, 要入息審查, 初出社會, 賺得唔多錢, 的確係申請最好時機, 但單身, 就聞所未聞 因為通常係一畢業, 結婚, 即時申請最正... ... 如果講搬出去住, 單係租房, 水電媒, 洗衫, 平時行街食飯, 返工交通費 總之妳諗到既衣食住行, 加加埋埋, 4~5千啦, 1個18歲既女仔, 有D難去負擔 所以話, 在家千日好; 都住左18年, 唔可以繼續忍落去? 最少話等搵到個可靠既男朋友, 先再考慮一齊搬出去住, 有人照應, 安全D~~~
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()