close
標題:

觀塘區邊到有中國武術學

發問:

我細過學過空手道,不過黃帶之後冇學 E家中二,想學番功夫,但係想學中國既 我就住SMP既,想問下觀塘區邊到有 幾錢?星期幾?幾點?邊到? 唔該講清楚 >< 另外,我係男仔,159cm左右,45kg 急急急急急急急

最佳解答:

我可以去觀塘碼頭廣場教你中國古拳法, 星期幾由你定, 價錢就睇你學咩: 鐵砂掌,源於泗水鐵掌幫,威力無窮,任何人被擊中, 五臟俱碎而導致送醫途中不治,三日練成,收費六百! 鐵布衫,源於福建省以北公里,汕尾以南30海浬之南少林, 練成之後全身堅硬如鐵,刀槍不入而水火不侵,五日練成,收費八百! 血滴子,源於明末清初,乃是大內暗殺組的獨門暗器, 取人首級於千里,易如反掌, 因為殺傷力太強所以用這個溜溜球來代替,七日練成,收費一千! 電光毒龍鑽,源於龍虎門的王小虎,原本只是一種幻想, 但是經過我的改良已經成了一種必殺的腿法,收費一千五!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我都住觀塘區附近,不過去到尖沙咀嚟學,因為剩係一區選擇有限,不過睇個人啦! 我學八極拳,風格簡單直接,有睇開動漫畫打開機都唔會陌生啦! http://www.ccbj.hkever.com/ 有興趣可以嚟睇下~ ^o^/|||||有個地方, 唔洗錢, 個個都係超級高手; 去投注站門口, 問D聽緊收音機嘅阿叔借錢.......... 好彩嘅話, 會學到太極拳; 一個唔該, 即時可以體會詠春「日字衝拳」嘅利害~~~~~
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()