close
標題:

去澳門,邊度搭船好?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問去澳門,上環搭船好啲,定係尖沙咀中港碼頭好啲呢? 我怕暈船,上環的船是否大隻啲呢?我星期二及三去,住新界區,請給點意見! 謝謝

最佳解答:

一定要搭船? 因我住元朗區, 我上年聖誕同老公去珠海+澳門玩都係搭巴士, 由羅湖開出, 經皇崗, 大約3小時多d就到拱北~ 我覺得如果係新界人, 尤其係北區d既, 倒不如搭巴士, 因為你由屋企去上環, 點都要1hr啦, 再搭1.5hr船, 即成程都要用2.5hr, 但搭巴士就用半hr上羅湖或皇崗, 然後用3hr搭巴士, 都係3.5hr左右, 用多1hr, 但就平好多喎~~ 船飛來回差不多300蚊, 但巴士來回只要120蚊咋~~

其他解答:

當然係上環搭船好啲,佢地班次密.而且地點方便 , 座MTR上環下車都唔係好遠就到碼頭. 尖咀人多班次少. 2007-11-26 16:58:51 補充: **怕暈一定要食定藥 , 香港D浪大 , 隻船冇咁定 , 澳門果邊隻船定好多. 不過回程都係食好D.因為終點係香港~|||||尖沙咀中港碼頭 is more convenient if you live in the New Territories. If you are afraid of 暈船, you may take the 暈船 pills before boarding.|||||緊係上環啦(Turbo Jet),呢幾日會大浪,要簡jetfoil即細船,唔好搭尖沙咀d船~~嘔死左都未去到^ ^
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()