標題:

趙聿修紀念中學(元朗區)(求您幫幫我呀!!!!!)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

你好!我是6年級.想問下呢間學校的收生標準和以我的成績入到的機會有幾大?幫幫我,要點做才能使入到的機會大些? 六年級報分試:26/135 中文:A 英文:A 數學:A 常識:A 普通話:A 音樂:A 體育:B+ 美術:B 操行:B+ 求您幫幫我呀!!!!!!!!!!!!!! 更新: 電腦科:A

最佳解答:

趙聿修紀念中學都是英中 Well! 你啲成績咁好, 點會吾得啊? 因為趙中都吾系最 top 的英中 不過你要做好 interview 的準備, 臨場表現再好啲! 咁可能自行那時已經收左你, 吾使幸運大抽長。

其他解答:

面試要睇名次,大概12名樓下.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()