標題:

點算....尿床的問題..好奇怪..好困惱

發問:

我睇過有個post提到呢樣野,..................中左我果樣 大腦醒覺反應問題:大腦在入睡後不能正常地處理「膀胱已滿」的訊息,從而作出醒覺的反應及起床,因此患者往往就在半睡半醒的情況下排尿。 點解會咁...好奇怪.....我o係人地屋企唔會!!!可能100次有1次先會.....同埋我識自己起身去toilet, 但試過發夢自己瀨左.... 之後就醒....(好彩無事 但一返自己屋企訓....經常都會...... 點解會咁....o係人地度,我好刻意去警戒...就算果晚飲左一大大杯可樂,檸茶都知醒 更新: 我唔係想知...點樣減少去toilet 次數...這只是治標.... 我想知...點樣訓緊覺令自己知道自己想去... 究竟點解....o係人地屋企...我次次一係訓天光,一係知醒 但我都係咁夜晚...同o係屋企無咩分別 更新 2: 我o係屋企訓.....第2晚..結果2晚都... 今早醒...我真係好好好唔開心.....我都唔想咁ga.....!

最佳解答:

睡覺前不要喝太多水,哈!穿尿片就行了!

其他解答:

Dont drink too much before going to bed. It has happened to me before too. One day i pissed in my dream, then i woke up and the mattress was wet

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()