標題:

灣仔軒尼詩小學好還是西灣河(舊)基灣小學好?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

小兒今年需選小學了,柴灣及灣仔均有物業地址,心儀西灣河(舊)基灣小學及灣仔軒尼詩小學,兩者哪一間較好? 前者較近居所,後者需坐校車,如何選擇?

最佳解答:

緊係軒尼詩好d啦! 好多畢業生都入到英中名校! 就如我自己為例,如果唔係軒小, 我都唔會入到傳統名校(聖保祿學校)! 由於軒小位於灣仔區,升中校網較好, 中學不少英中名校都位於此區。 我是今年軒小上午校的畢業生, 可以提供少量升中資料比你: 皇仁書院30人 庇理羅士女子中學7人 金文”太”中學11人 聖保祿學校4人 拔萃女書院3人 我校有4間x系中學(唔知點打),包括: 皇仁書院庇理羅士女子中學金文”太”中學等。 相信我吧,只是我班就有7人入到皇仁。 知道今年會考有個十優叫趙俊威嗎?他是我校的畢業生。 軒尼詩上午小學比下午好,因為中學派位好些。 另外,灣仔校網總比東區校網好吧? 相信全香港沒有其他小學比我校有更多人入皇仁吧? 上面幾位都說了,我校的讀者壓力比基灣小學小, 那麼為何不讀軒小呢? 如果你不相信我校的派位結果, 你可以上我校網看看。 我只說出了事實, 希望你相信我,謝謝! 2007-07-24 13:25:09 補充: sorry呀,我校係有5間x系中學(唔知點打),而唔係4間...照咁睇尼應該係x系中學最多既小學喇!叻既女仔會入庇理羅士,叻既男仔會入皇仁。所以讀呢間升中都唔錯!

其他解答:

基灣的測驗好密, 又要求學生睇好多課外書, 但好多學生會派去band 1英中。軒小是官校, 功課適量, 讀書壓力不是太大, 而且男仔每年都有成30個派去皇仁書院。你也可考慮華仁小學, 因有中學聯繫, 將來上華仁中學都比較容易。|||||基灣小學聽講功課多, 壓力大, 成績唔好會要求你退學 (我朋友的朋友的孩子三年級就要退學), 升中派位就好厲害, 多數入英中. 灣仔軒尼詩小學我就唔清楚, 本人認為聖公會的小學很好, 可以考慮! 希望幫到你la =]
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食2017 的頭像
    香港美食2017

    香港美食2017

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()