標題:

租車一問^^官塘,牛頭角,九龍灣區,細公司,唔該!!

發問:

我係新牌,21歲,想租車玩,但問過好多間公司都唔肯租, 因為我冇任何信用咭,又唔夠錢比按金,大公司一定唔會租, 但係我又唔想次次都揾朋友幫我租,佢地未必甲到時間,所以我想揾d細公司租, 之前我跟過朋友係油尖旺區既細公司租過,我唔記得左邊間, 果次感覺no good ,d職員態度一般,有d古惑feel,搞到我唔敢帶埋女朋友去, 同埋我住係九龍灣,如果係果度取車還車都要再轉多次小巴巴士先返到屋企, 唔係咁方便,希望各位師兄介紹幾間近官塘,牛頭角,九龍灣既租車公司,唔該晒!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

官塘好似有一間,叫創新汽車,我有朋友都試過,話d車都幾光淨下,職員幾友善下,可以一試啦!! 創新汽車,(中小型公司,一樣唔洗收按金,近官塘地鐵站,取車係apm樓下VIP停車處到取車,有職員同你對好車身,之後用筆記低,交車時唔會有咬叫,同埋d職員態度都幾好,好快就可以囉車走人。 www.inno-car.com

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()