標題:

我想問全觀塘區邊間英文中學最勁?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我想問全觀塘區邊間英文中學最勁?請選一或排列次序作回答,謝謝! 1.順利天主教中學 2.聖傑靈女子中學 3.觀塘官立中學 4.觀塘瑪利諾 5.聖言中學 如果有其它意見,可填寫非上列的中學名 更新: 而我最想知嘅係究竟係觀塘官立中學,順利天主教中學和聖傑靈女子中學邊間先係最勁!

最佳解答:

本人為聖言中學學生, 順序排列, 意見如下: 1. 聖言中學 SYSS 2. 藍田聖保祿中學 SPSLT 3. 觀塘瑪利諾中學 KTMC 4. 順利天主教中學 實際上, 以校風黎講, 觀塘官立中學 與 梁式芝書院 接近, 而且, 梁式芝書院 有約98%為BAND1學生, 近年亦由中文中學, 改變為以英文教授某些科目, 如MATH.

其他解答:

點解無藍田聖保祿中學既?? 我係聖Paul架~ 我覺得聖言同聖Paul一樣都係咁勁, 分別就係一間係男校一間係女校囉~! 但我自己就會咁樣排:(個人愚見) 1.聖言中學 2.藍田聖保祿中學 3.聖潔靈女子中學 4.觀塘官立中學 5.順利天主教中學 6.觀塘瑪利諾(瑪利諾有幾間架,唔知你講邊間所以排住最後先!)|||||全觀塘區最勁英文中學 男校 : 聖言中學 女校 : 藍田聖保祿中學
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()