close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我隻酉施仔仔有皮膚問題...........急

發問:

我的狗狗5 year old不停"奶隻手手",已經看了醫生,係皮膚病,已用醫生葯膏,定期去覆診了,醫生話每五天就要沖涼,我有跟足,可惜沒有大幅好轉,我每沖涼都已經叫d姐姐同佢把手臂毛毛挮去,我仲同狗狗轉了醫生糧,吃醫生糧就好d........ 1 請問有無方法教授我?我同佢用了巠套了,我一同佢掉下來,佢就不停奶,我好擔心.... 2 是否不能好? 3 有無什麼好介紹?

最佳解答:

其實,你要留意佢的手手 究竟係心理上還是身理上 大部份狗有心理上的問題 如果係心理上的問題你就簡單,你可以教佢 但如果咁不幸是身體的,你試試轉其他醫生,荃灣區的有幾個都OK 至少講解清晰~ 還有不要剃毛剃得咁干淨,因為沒有毛~佢地隻手仔會磨損KA~

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()