close
標題:

大埔和北區的Band Two的中學~(急!!)

發問:

我快要選中學了不只哪間好~~ 請問一下大埔和北區的BAND TWO 中或頭的中學。哪間好呢???THANK~!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

設有英文班的BAND 2 的中學都是BAND 2 頭的中學,北區有馬錦明、風釆;大埔有圓玄二中、救恩。由於北區的學生較大埔多,但北區的學校又較大埔少,所以在大埔區是較容易入到好學校。 各校2010-2011學年中一級各科的教學語言如下: 保良局馬錦明中學 http://www.plkmkmc.edu.hk 以中文為教學語言 : 中國語文、中國歷史、通識、普通話、家政、視藝、班主任課 以英文為教學語言 : 英文、綜合科學、綜合人文科 按班別/組別訂定教學語言 : 數學、電腦、音樂、體育 風采中學(教育評議會主辦) http://www.elegantia.edu.hk 以中文為教學語言 : 中國語文、中國歷史、數學、綜合科學、歷史、地理、電腦、視覺藝術、音樂、體育、普通話、家政、生活教育、戲劇教育、專題研習 以英文為教學語言 : 英國語文 按班別/組別訂定教學語言: 數學、綜合科學、地理、電腦 香港道教聯合會圓玄學院第二中學 http://www.yy2.edu.hk 以中文為教學語言 : 中文、普通話、中國歷史、宗教倫理、視覺藝術 以英文為教學語言 : 英文、商業、家政 按班別/組別訂定教學語言 : 數學、科學、電腦、地理、經濟與公共事務、設計與科技、音樂、體育 救恩書院 http://www.kyc.edu.hk 以中文為教學語言 : 中國語文、普通話、通識、中國歷史、歷史、設計與科技、家政、視覺藝術、音樂、體育發展、生活教育、宗教(基督教) 以英文為教學語言 : 英國語文、科學、地理 按班別/組別訂定教學語言 : 數學、普通電腦

其他解答:

依篇野係我回答另一條問題答ge~~~ 我只可以答你北區band 2 我係粉嶺學生,可以將所見所聞所感話你知 信數據定信我,你自己揀^^ 先申報利益,我讀陳朱素華 band 2學校我會推薦依幾間 1) 鳳溪廖萬石: 係一間高增值ge學校,其實校風都幾好呀! 我有d fd係果度讀都係乖果d黎,其實都幾唔抵嫁,d人成日以為依間野唔好,但睇番d公開試成積,都有正增長,合格率都高過全港,同埋呢,我都去過果度,感覺d人都有禮貌,同埋聽d小學同學講,佢地d老師都好好人,對學生好有心(當然唔係全校老師都係啦!) 2) 馬錦明: 其實馬錦明都應該係band 1啦,不過都可以試下~ 唔知你小朋友讀邊間小學,聽講馬錦明對廖潤琛品行好ge小朋友好仲意收嫁! 同埋呢,馬錦d學生都幾乖,因為我住果頭,d校服都幾整齊企理,但都有時好夜都見到d學生著住校服出夜街,不過只係好少數,加上我覺得佢地個校長幾好呀,我有個fd係果度讀,佢話個校長會問佢會考打算拎幾多個a,因為依個朋友話佢之前成績差左少少,個校長都擔心佢,咁關心學生ge校長去邊樹搵~ 3) 陳朱素華: 自己學校當然要推介下啦,學校其實都幾好,最重要係好多老師都好有心教書,同埋全校老師都係基督徒,多數好人,放假都肯番學校同學生補課,而且為學生準備ge野永遠係一年比一年多,加上d老師好關心學生品行呀! 有d miss真係好似教仔教女咁教! 家長最關心應該係學習啦,我地學校成績唔算好,上年ce最高分有29分,5A 2 lv5 1C,al最高2a2b,係本校前學生會主席,依家去左港大,係社會科學系主席! 學生有唔明真係幾時都可以問老師,d老師好肯答,最怕你唔肯問。中一入學果陣仲有兩個循環周係番係學校做功課,有學長係度教你做。同埋我地有十幾隊服務隊伍同好多學會,有好多機會俾你仔女去學野,唔好做個高分低能ge人,同埋本校訓導出名惡,校規出名嚴,絕對係有人幫你教仔/女。仲有功課班同溫習班俾長期欠功課同成績唔好ge同學,我地功課班之父好強勁,有個學生唔肯執書包,搞到成日無帶功課,呀sir同佢番屋企要佢執tim! 但學校當然有唔好ge地方,不過唔係好方便講呢,但我覺得對學習同品行成長都無乜影響。 4) 禮賢會: 依間學校其實我認識唔多,不過聽d朋友呀,有時出活動見呀,d學生好似都幾乖,校風唔錯。成績就一般band 2水平咁 5) 粉嶺救恩: 依間學校校風都幾好呀,我見d學生校服都幾整齊,但有時條裙都幾短下...據聞自從一位陳朱老師空降左去做校長之後校規嚴左好多..哈哈,d老師同學生關係唔錯,我見d小學朋友同d老師玩得都幾ok close~ 証明d老師肯花心機同時間係學生上。 6) 風采: 其實我唔係幾推薦依一間,雖然表面上你成日見佢上電視上報紙,但聽講其實d學生讀得唔開心,好大壓力,而且其實d學生唔係咁乖,只係間學校一直係度掩飾...但依間學校又出過一位北區優秀學生冠軍,同埋都幾多內地黎ge勤奮學生,所以真係信不信由你。但我睇d學生都幾乖ge...不過有d似淨係催谷學業,唔係好清楚佢品行方面ge教育。 講住咁多先~|||||保良局馬錦明中學 Band Two的中學
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()