close
標題:

眼睛嚴重的問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最近我配戴咗一富75度正視眼鏡 專看近的物件 例如做功課 看電腦 果一富係凌鏡眼鏡 大家知唔知 凌鏡眼鏡的作用??係唔係可以矯正近視??我戴咗3至4年 視力變得進一步差 看物件有十多個影 街燈的燈光 一盞 會變4五盞 無論配戴好深近視眼鏡或遠視眼鏡都完全冇用一樣散光 不是焦點 乜o野眼鏡手術都冇用 1000度都冇用 看車牌沒有模糊 但出現三四個影像的情況 看巴士個 44 號車燈箱 44個字會變成 86 字影 總知會一路咁變來妏去 個字感覺倒斜灑 我隻眼如果係咁唔知有冇問題呢?我LEE 啲係乜野視力 近視 斜視 弱視 遠視 老花 散光??條好光的馬路 變成灰暗的馬路 明亮的眼睛 ... 顯示更多 最近我配戴咗一富75度正視眼鏡 專看近的物件 例如做功課 看電腦 果一富係凌鏡眼鏡 大家知唔知 凌鏡眼鏡的作用?? 係唔係可以矯正近視?? 我戴咗3至4年 視力變得進一步差 看物件有十多個影 街燈的燈光 一盞 會變4五盞 無論配戴好深近視眼鏡或遠視眼鏡都完全冇用一樣散光 不是焦點 乜o野眼鏡手術都冇用 1000度都冇用 看車牌沒有模糊 但出現三四個影像的情況 看巴士個 44 號車燈箱 44個字會變成 86 字影 總知會一路咁變來妏去 個字感覺倒斜灑 我隻眼如果係咁唔知有冇問題呢? 我LEE 啲係乜野視力 近視 斜視 弱視 遠視 老花 散光?? 條好光的馬路 變成灰暗的馬路 明亮的眼睛 變成黑暗的視力 看近的物件時唔夠10秒 即時望番遠物件有很大的變動 出現兩四個影 模糊就很小 重複的影像比較多 啲人變咗K型樣 有冇得醫治LEE 個大問題 救命 我會不會永久的視力 有冇手術可以做 私本身有非常極小的近視 120 度 最高都 175 但係我好似 唔識保護眼睛 重反而搞大咗問題 各位有眼科醫學可以救下我 啲人樣變散K型 看不到對方的眼睛 好似全部人都好似需要檸住眼睇o野咁樣 望菜單時要離遠 唔該各位救下我 真的要救命!!!!!!!! 我為咗lee個問題 我想死阿

最佳解答:

圖片參考:http://l.yimg.com/f/i/tw/ugc/rte/smiley_33.gif 你戴的眼鏡是只有正 75 度,還是包含稜鏡在內的正 75 度? 如果是只有正 75 度,那就只是在放鬆你眼睛的調節,因為看近時眼睛會調節,而看近太久的話眼睛過度調節就會疲勞,戴正 75 度可以防止眼睛疲勞導致的近視增加。 如果你戴的是包含稜鏡在內的正 75 度眼鏡,那就不只是單純的放鬆調節了,戴這種眼鏡通常是在做視力訓練,是只能看近不能看遠,如果你看遠也戴著它,就會產生複視。但是你不戴它也會有複視的話,那就可能是矯枉過正,產生誘發性的斜視了。 你的一百多度的近視是真近視的話,那你戴這種眼鏡最多也只是讓你維持這個度數,不會再減少,因為它只對假近視有用。 建議你再去仔細的驗光,檢查你的近視以及有沒有斜位,查出真正的原因是在哪裡。 給你做參考 圖片參考:http://l.yimg.com/f/i/tw/ugc/rte/smiley_4.gif

其他解答:

唔..... 你戴嘅眼鏡是只有正 75 度,定係包含稜鏡在內嘅正 75 度?! 如果係只有正 75 度,咁就只係在放鬆你眼睛嘅調節,因為看近時眼睛會調節,而看近太久的話眼睛過度調節就會疲勞,戴正 75 度可以防止眼睛疲勞導致的近視增加。 如果你戴的是包含稜鏡在內的正 75 度眼鏡,那就不只是單純的放鬆調節了,戴這種眼鏡通常是在做視力訓練,是只能看近不能看遠,如果你看遠也戴著它,就會產生複視。但是你不戴它也會有複視的話,那就可能是矯枉過正,產生誘發性的斜視了。 你的一百多度的近視是真近視的話,那你戴這種眼鏡最多也只是讓你維持這個度數,不會再減少,因為它只對假近視有用。 建議你再去仔細的驗光,檢查你的近視以及有沒有斜位,查出真正的原因是在哪裡。|||||tel:2393 8181 9316 9436 瞳仁堂 李賀誠教授 彌敦道龍盛樓
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()