close
標題:

15歲兼職可以做d咩??

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我依家15歲 想搵份兼職 但係我係攞綜援既 有冇d吾洗銀行account既工?? 其實如果有錢既話 邊個想出黎做野 屋企得阿媽一個湊住我地幾個 我真係想搵份兼職黎幫補下屋企 就算幾辛苦我都會去嘗試! 有心人士可吾可以幫得就幫 吾要網賺 因為吾踏實 自己做份穩陣既兼職既可以幫補家用 又可以累積下工作經驗 如果可以幫既話就介紹下 吾該曬咁多位熱心人士!!! 更新: 個d成日淨係話叫人係屋企既答題者 你地有冇將心比己過 如果呢個係你既話 請問你係咪都會坐係度等?! 我冇搵工經驗所以先至會上黎問 我真係想認真搵野做!!! 吾幫我都可吾可以吾好潑我冷水 真心多謝睇曬我呢兩段野既人 同有話我知邊度可以搵工既人先!!

最佳解答:

你可以試下見m記既,最普遍都係呢個,有最低工資,都好好架喇. 茶餐廳都ok架,又易見,只需要識英文同識做野同肯捱就得(搵多人幫襯既茶餐廳會比較好) 7仔同ok都好架,我見到都有幾多15,16碎既係7仔做,應該幾好吾錯 冒險樂園好,好似都有$40/hr架,我有個fd去左做暑期工,你可以去試下問下做吾做得兼職,我覺得冒險樂園係幾好既.

其他解答:

這家韓國美瞳隱眼廠商不錯喔~~ 我同學和朋友都有在跟她拿耶~價格超低,服務和品質都超讃的!! line:airmt|||||其實想賺錢唔一定要咁麻煩,填問卷也一樣可以賺錢 有個非常唔錯的填問卷賺錢網站介紹,希望可以幫到你^^ http://hk.ipanelonline.com/register?inviter_id=3334 HKPOLL 註冊成為HongKong Online Research-本港最專業的市民在線意見網的會員,將得到 50積分獎勵 ! 你可以在兌換記錄睇到有好多人都提過款,真的有保證, 我都收過錢了。 須要GA時問唔多,真的可以一試,如果試過唔鍾意,大可以唔做,真的沒什麼壞處。 http://hk.ipanelonline.com/register?inviter_id=3334|||||130元/日急聘网上兼职打字录入员(适合在家在校兼职) 职位名称:网上兼职 职位要求:会电脑打字,懂WORD软件,上网比较熟练。地区、年龄不限。 职位性质:公司将小说手稿扫描后,EMAIL至员工邮箱或专人送达,员工完成WORD输入后发至公司 邮箱即可,适合在校学生。 工作地点:家里、网吧均可工作。(能上网即可) 职位待遇:130元/万字,工资每日结算。 职位介绍:主要工作是负责打字、资料入录,发布信息等,工作简单,但要求细心,有责任心,为人诚实。 申请加入请登录:www.gfwo.net 网上兼职 邮箱:vipcnzp@126.com (绝不以任何理由收取押金,手续费,更不会拖欠工资)|||||我之前在香港人才網搵到份好好葛的兼職!薪高又夠閑!我都留意到裏面葛職位應該都幾符合你葛要求噶!而且它打著專為香港人服務噶專業性網站噶旗號!我想應該是沒問題噶!網址是:http://job.workec.biz 希望可以幫到你!|||||比心機讀書, 如果要支援, ADD 我|||||我依家15歲 想搵份兼職 但係我係攞綜援既 有冇d吾洗銀行account既工?? 其實如果有錢既話 邊個想出黎做野 屋企得阿媽一個湊住我地幾個 我真係想搵份兼職黎幫補下屋企 就算幾辛苦我都會去嘗試! 有心人士可吾可以幫得就幫 吾要網賺 因為吾踏實 自己做份穩陣既兼職既可以幫補家用 又可以累積下工作經驗 如果可以幫既話就介紹下 吾該曬咁多位熱心人士!!! homework only|||||15歲兼職可以做d咩??最細既乞兒女放學後在本公屋區內茶餐廳送外賣三個鐘, 25蚊個鐘+每轉3蚊獎金, 現金日日出糧, 見面都系熟口熟面街坊和附近鋪頭, 沒有古靈精怪, 安全, 你可以考慮試試問問你的本區.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()